掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

肥出禍 急肥 50磅 惡監躉難抽身 張建聲捱壞:要切脂肪瘤 [FACE - 416] MF, 張建聲,



心理專科求診

上週四( 7日),張建聲愁爆到中環一間心理專科診所求診,明眼人一睇都覺得佢神經緊張

真面目

肥出禍 急肥 50磅 惡監躉難抽身 張建聲捱壞:要切脂肪瘤

為咗演活新戲《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》惡霸肥監躉角色,足足用咗 10個月時間谷肥 50磅嘅張建聲,拍完再用 3個月極速打回原形,之後仲為宣傳而踎監 3日,搏到盡!

之不過身體時肥時瘦轉變咁大,精神同身體機能梗係易出事!據知張建聲因為抽離唔到角色搞到精神崩潰,加上食唔安坐唔落容易發脾氣,最終要搵心理醫生打救,同時身體亦捱出毛病。他說:「有粒脂肪瘤喺胸同腹裏面凸咗出嚟,要安排手術切除!」

張建聲因為抽離唔到戲中惡霸肥監躉角色,就連行步路都係頭耷耷,完全唔敢望人㗎!

演「向西仔」為人熟悉嘅張建聲,過去角色多數都屬搞笑類型,相反今次新戲就小試牛刀,除咗要谷肥變大肥佬,仲要扮演十惡不赦肥監躉,最後仲因為入戲太深而難抽身,身體同精神齊響警號,最後搞到要睇心理醫生又安排手術切除脂肪瘤,陰功豬豬!

少年萬梓良

新戲《壹獄壹世界:高登闊少踎監日記》,張建聲唔只谷肥化身 200磅大肥佬,其中惡霸角色亦有好大發揮空間,正如戲中不少打男人同女人嘅暴力場口,鏡頭前「萬梓良」上身,個樣夠晒兇神惡煞,鏡頭後亦搞到身邊唔少人都驚咗佢,仲被封為「少年萬梓良」。

張建聲話:「自己梗係覺得開心佢(萬梓良)嘅戲路冇人可以模仿到,可以接近佢,作為一個演員已經好開心我絕對唔介意接受呢個銜頭,會好好令到佢發揚光大㗎!」

少年萬梓良

張建聲飾演「呂文積」惡霸肥監躉角色,戲中唔理男人或女人都照打,佢呢副兇神惡煞嘅表情搞到人人都怕咗佢,仲封佢為「少年萬梓良」添!

張建聲在戲中周圍蝦蝦霸霸,就連 Babyjohn都係被魚肉嘅人選之一。

五勞七傷

張建聲身形暴肥暴瘦,精神同心理上都受到煎熬,最後仲搞到精神崩潰,要急搵心理醫生打救。

上週四( 7日),本刊撞見張建聲一臉愁爆到中環心理專科診所求診,他亦承認精神出現問題,他說:「拍完精神上係有啲分別嘅!會好易𤷪同躁底,加上拍完要即減肥,心理同精神上負擔好重,好小事都會對屋企人發脾氣,眼神都比之前變化好大,時不時都會有阿積(戲中角色)嘅影子出現。(醫生點講?)佢建議我多啲同朋友傾偈,唔好做完嘢就返屋企,叫我開懷啲。(暴肥暴瘦有影響?)身體有一個反效果出咗嚟,增肥減肥時間急得滯,有粒脂肪瘤喺胸同腹裏面凸咗出嚟,醫生就話增肥減肥速度太快,身體未必適應到,搞到脂肪會積住係嗰個位,現階段要再畀醫生睇睇,然之後就要安排做個小手術。」為部戲搏成咁,下次要叫老闆蕭定一加片酬

為咗《壹》片,張建聲足足用咗 10個月,加上日食 8餐先成功變成 200磅大肥佬,仲話嗰時自己連人都唔想見,有苦自己知。

張建聲坦言喺水飯房踎監 3日,精神受到好大壓力,食唔安坐唔落,最後都要靠食 2粒安眠藥先可以入睡。

睇完心理醫生,張建聲明顯精神都好咗好多,靚仔樣當場返晒嚟。

張建聲拍過唔少作品,不過屬愛情小品居多,發揮空間亦有限,以往錫女就多,今次要變惡霸,考演技喎!

速肥速瘦好傷

一年之間,張建聲經歷暴肥暴瘦嘅過程,不過就搞到自己身體周身病痛,加埋精精上嘅困擾,難怪連佢都話自己減得好唔健康!大家記住咪亂試呀!

餐單

早餐:麥皮, 3隻蛋白

無午餐

晚餐:白烚雞柳 6條

除星期三、日,每天都健身

一小時舉重,一小時帶氧運動

只係用咗 3個月時間,張建聲就由體重 198磅減到 154磅,每星期仲喺健身室操足 5日添!

網上圖片

正所謂「勤有功,戲無益」,張建聲食得清淡又密密操肌,「麒麟臂」當堂現埋出嚟, man爆!

網上圖片

鍾意就快D Share啦!