網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月29日 星期五

我愛發哥 第9集:教廷鏗鍾意晒700萬港人 發哥,,我愛發哥,周潤發, 許廷鏗



發哥呢一招真係好高?想學嘢?即刻Download《東網巨星》App睇《我愛發哥》啦。

next 1/1 pre

遇上發哥嘅許廷鏗問題多多。

next 1/1 pre

而每條問題,發哥都聽得好留心。

next 1/1 pre

究竟發哥點解會癲咗呢?

next 1/1 pre

佢又有咩遺憾呢?

next 1/1 pre

嗱!都話許廷鏗好多問題架

next 1/1 pre

發哥咁講,真係幾有道理喎。

next 1/1 pre

如果大家都可以好似發哥咁,愛晒全香港嘅人,個世界應該可以和平好多。

next 1/1 pre

許廷鏗真係好興奮架!

next 1/1 pre

發哥演戲得,唱歌亦得,得咗!

next 1/1 pre

第九集《我愛發哥》在《東網巨星》app播出,人氣歌手許廷鏗(Alfred)向男神周潤發請教如何增強親和力,發哥細心施教,叫Alfred當正觀眾是老闆及親戚,一定冇衰!

Alfred:「點解你會咁願意同其他朋友自拍,你覺得咁樣可以增加親和力?抑或真係好鍾意同人影相呢?」

發哥:「某程度上,去到依家我呢個年齡,睇我嘅人分分鐘呢……我入行時17、18歲,睇我嘅人可能佢係o靚仔,由電視電影睇到呢個哥哥幾十年,有日喺街撞到,嘩!佢真係會癲咗,畀着我都會癲咗,如果我唔同佢影番張相,係我嘅遺憾嚟喎!嗰個人支持咗我好耐,係我米飯班主喎!電視就話唔收錢啫!如果佢套套戲都買飛睇我,我老細嚟喎!老細叫你影張相,你唔去影,咁你都唔襟撈啫!係咪?老細嬲咗你,唔買飛睇你,你咪死得?喂!我食咩飯?我食電影飯嘛!老細叫我影相我一定影,佢哋唔止係買飛嘛!對你感覺好嗰陣,會同朋友講呢條友唔錯架!呢樣已經唔係錢可以買到好重要呀親和力。」

Alfred:「點解你面對鏡頭可以咁自如,咁自然呢?」

發哥:「由今日開始,你當身邊嘅人,同你做嘢嘅人好似屋企人咁,出到出面都係屋企人,香港有幾大啫!700萬人,你咪鍾意晒700萬人囉!你幾多親戚呀,有咁多傍住你,撐你!點會要你衰呢?係咪!阿鏗哥!許廷鏗吓話,你啲歌好好聽!」

獲形象親民的巨星發哥,親授如何增加親和力夠晒說服力,頓令Alfred茅塞頓開!他說:「首先好多謝發哥回應小弟嘅提問,獲益良多之餘,亦好開心發哥有聽小弟嘅歌曲,去到發哥咁樣嘅地位都仍然咁諗身邊人感受,呢樣嘢係好值得我學習,除咗對公司團隊之外,我都希望對廣大市民好啲,目的唔係令到佢哋點樣鍾意我,反而係希望真係好似發哥所講,好似親戚關係咁!」

向發哥致敬:發哥攞過白金唱片?

Alfred:「發哥喺1988年拎咗一次白金唱片叫做《12分10分吋》非常受歡迎,除咗呢張得到白金之外,佢為電影《大丈夫日記》唱主題曲,亦都有推出另一張白金唱片《舊情人》,佢亦見好即收,自此離開樂壇,不過佢將樂壇所得收益捐作慈善用途,係Very Good嘅。」

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!