掃呢頁CODE去手機

2015年5月6日 星期三

As One新成員原來係浸大 CIE萬人迷 [FACE - 415 - 大專校園] As One,MF,



嘉茵係浸大 danso成員,小學開始學拉丁舞、現代舞、中國舞,難怪擺 pose影相都有板有眼!

U Spy

As One新成員原來係浸大 CIE萬人迷

自從四人女子組合 As One嘅成員 Oli因學業問題退出之後,見親 As One都得 3個,梗係差啲咁。不過 Spy就八到五月會正式有兩個新成員加入,一個係做開 model 21歲嘅 Chloe,另一個就係浸大國際學院 CIE校花陳嘉茵。

嚟緊就浸大傳理系 asso畢業嘅嘉茵其實喺上年 1月同我哋《 FACE》校園版做過專訪,當時佢已經同 Spy講話自細就好鍾意唱歌跳舞,又參加好多比賽,仲有跟龍小菌歌唱老師(曾廣膺)學唱歌,如今成為 As One新成員,嘉茵話:「真係好開心,今個月會去韓國受訓、拍 MV,不過最緊要減肥先(現為 50kg),因為自己睇落唔夠瘦!」難得願望成真,嘉茵真係要畀心機呀!

Oli(前右)因學業問題退出, As One即將加入兩位新成員變為五人女子組合,不過有 FACE UStar出身嘅花花邱念恩(前左)睇住,嘉茵放心

狂減變靚

一向玩開運動嘅嘉茵比較肌肉型,呢排就密密減肥,希望五月以 fit爆身形示人!

唱得之人

嘉茵係歌唱跳舞比賽常客,屢敗屢戰,「 18區歌唱比賽我玩過晒喇,最鍾意挑戰自己。」

鍾意就快D Share啦!