掃呢頁CODE去手機

2015年5月19日 星期二

既方便又快捷 BIGBANG搭地鐵去機場 BIGBANG,



【韓流】既方便又快捷 BIGBANG搭地鐵去機場

2015-05-19 17:30:00



BIGBANG兩位成員G-DRAGON同勝利今日去咗搭地鐵

唔少香港藝人好似周潤發﹑楊千嬅﹑郭富城﹑張智霖及袁詠儀等,都試過搭地鐵,貪其方便又快捷,其實除咗香港外,韓國亦有藝人都愛坐地鐵,好似韓國天團BIGBANG咁,佢哋五子喺亞洲擁有數以億計嘅粉絲,每次佢哋一出現,都會引嚟大混亂。

不過,點都估唔到,原來BIGBANG都愛坐地鐵,事關今日有網民發現BIGBANG嘅G-DRAGON同勝利,分別出現喺地鐵車廂,雖然佢兩個衣着非常搶眼,但身邊乘客似乎冇乜為意佢哋係BIGBANG,令兩位天王可以安靜咁享受佢哋嘅地鐵之旅。

而其實,佢哋兩個早就畀咗貼士大家,佢哋今日會喺地鐵出現,G-DRAGON就喺自己Instagram公開咗張佢拎住一次用地鐵卡嘅相,而勝利亦公開自己搭地鐵嘅認證相。

之後,佢兩個就去到金浦機場同其他三個成員集合,齊齊出發去濟州島做嘢。













G-DRAGON一早就自爆今日搭地鐵



BIGBANG上之前《Happy Together》

















鍾意就快D Share啦!