網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月25日 星期一

《月入三萬》導演:賺錢買樓供樓完了 娛樂,





其他影片:>>






Davis沒想到一放到YouTube,一星期就有30多萬點擊率。

【本報訊】月入三萬,全港有幾多打工仔做得到呢?月初在網上流傳一條短片《月入三萬的香港人》,就說出三萬人工,要在香港結婚、買樓也未必足夠。短片由ThisDV製作,導演Davis指「其實我哋想拍啲香港人有共鳴嘅短片」,沒想到一放到YouTube,一星期就有30多萬點擊率。

「生活只係為咗賺錢,買樓然後供樓,成世就係咁。」Davis畢業後工作數年,與志同道合的朋友組成ThisDV,工餘時就找題材拍短片。眼見身邊的朋友都有計劃買樓結婚,但言語間透露出,在香港買樓很難,好像怎樣儲錢也買不到一樣。這時,他就想起網絡潮文《21世紀,月薪三萬元的港人》。「我哋當時都揀咗幾篇潮文,成員就再投票。」一投票,就決定把《月入三萬》拍出來。

Davis覺得最深刻的一幕,是老闆在辦公室大罵男主角。「好多行業都係睇錢做人,無數就係廢青,好簡單」,老闆不停的罵做銷售經理的男主角「廢青」,要男主角去「追數」,男主角只能頭耷耷的聽,讓老闆罵夠才繼續工作。Davis覺得現實生活中,香港大部份打工仔也是這樣被「捽」,生活壓力十分大。

最終他們幾名20多30歲的年輕人,花了半年的工餘時間,借場地、道具、寶馬等等,終於把製成品上載至YouTube,亦引起不少人的討論。「我覺得有好多地方可以拍得更好,其實最主要係大家有共鳴先咁多人睇。亦都揭露咗香港人原來有40幾萬都有共鳴,咁多人都生活得辛苦,呢點有啲唔開心。」所以Davis已經決定,下一次拍的短片,題材要開心一點,多給香港一些正能量。

記者:孫夢絲 張定明

《月入三萬》作家:香港無進步過

http://bit.ly/1LvOcLF

《月入三萬》男主角:唔好怪自己買唔到樓

http://bit.ly/1Hrk80q

《月入三萬的香港人》YouTube連結:

https://www.youtube.com/watch?v=r0BiS1T23qA

鍾意就快D Share啦!