掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

楊千嬅大爆同老公房事 瞓前一定會做一件事.... 楊千嬅,千嬅,



楊千嬅大爆同老公房事 瞓前一定會做一件事....

2015-05-12 19:19:00



(攝影:陳順禎)

今日楊千嬅、何超儀、何超蕸、上山詩鈉同前新聞主播周嘉儀,出席黎芷珊自家太陽眼鏡品牌嘅發佈會,問到千嬅有冇興趣成立個人品牌,佢就話:「自己已經係個人品牌,用好多精力做唔同演出,個仔(Torres)已經係經營緊嘅生意,不求回報,只想佢健康。近日囝囝發燒,搞到我夜晚瞓唔到,老公(丁子高)頂我唔順,問應該係咪我要去睇醫生,家庭就係我一生經營嘅生意。」

早前千嬅拍完電影《五個小孩的校長》之後,表示有意同老公一齊修讀有關幼兒課程,千嬅仲大爆老公嘅房事:「佢近日玩運動同上佛學,上完佛學會返到屋企,會喺臨瞓前同我上一課講佛偈,之後佢自己就瞓覺,我就入晒腦諗。我同佢講千祈唔好咁快化,好囉嗦,我一忟佢就叫我放下,成日放,放乜啫?但我唔會話佢,因為做楊小姐同丁太係兩個語氣。個仔就真係細個唔識,聽完爸爸講,『哦……』咁就行咗去,但我成40歲人,學個仔咁樣人哋會以為我有事,叫我食藥。」



千嬅話老公丁子高最後瞓前會同佢講佛偈。





千嬅表示有意同老公一齊修讀有關幼兒課程。



丁子高最近去上佛學課程



芷珊姐姐好性感喎!



鍾意就快D Share啦!