掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

由契妹變女友 阿嬌搭上富貴設計師 阿嬌,鍾欣潼,





其他影片:>>






阿嬌(鍾欣潼)同韓籍男友K先生甩拖之後,依家K先生已經有新歡前少女時代的Jessica,但阿嬌就好似未有着落。不過,今日就有雜誌報導指,阿嬌身邊已經出現新的追求者,現職設計師的Calvin Wong。

據報導指,近年主力喺大陸發展的阿嬌,密密搵人仔之餘,其實都有好多追求者,最近終於有人突圍而出,向來同佢以「契哥」、「契妹」相稱的Calvin Wong,成功打動阿嬌的心。

據報導指,阿嬌同呢位設計師男友認識已有3年,但之前阿嬌同K先生拍拖,當阿嬌情緒低落時,都會搵契哥傾訴。之前阿嬌整傷脊椎,Calvin都會介紹醫生畀佢。去年底佢正式向阿嬌展開追求,而今年三月Calvin生日,阿嬌又特登同佢慶祝。

不過,報導指兩人拍拖都唔打算公開,可能因為之前阿嬌同Calvin的好朋友拍過拖的關係。
鍾意就快D Share啦!