掃呢頁CODE去手機

2015年5月26日 星期二

陪夜價值十萬?莊思敏嬲爆! 娛樂,莊思敏,



Jacquelin畀「粉絲」用電郵出陪夜價。

next 1/1 pre

佢嬲爆上載ig!

next 1/1 pre

Jacquelin出名係小富婆,根本唔使靠陪夜!

next 1/1 pre

依啲電郵,簡直係侮辱!

next 1/1 pre

藝人不時都會收到啲有奇怪要求嘅私信,女星莊思敏(Jacquelin)啱啱喺instagram上貼出自己收到一封來自自稱係Jacquelin粉絲嘅電郵,起初內容都非常正路,對方仲表示好鍾意睇Jacquelin做戲!不過再睇落去,對方就提出想同Jacquelin消磨一晚,更謂願意畀十萬港元:「Hi Jacquelin, I am a big fan of you. I like to watch your acting and I watched all your movies and drama. I am wondering are you open to spend a night with me? I am able to offer $100,000HKD. Let me know. Thank you(Jacquelin你好,我是你的忠實粉絲,我喜歡看你演戲,更看過所有你的電影及電視劇。你願意和我消磨一晚嗎?我可以給你十萬港元,請回覆,謝謝。)」

對於畀人出「陪夜價」,莊思敏睇嚟相當嬲,更截埋圖留言:「依個offer算咩意思?」一班網民都紛紛出言為佢抱不平,更怒斥對方無禮,有人更勸出價者留返啲錢做善事仲好!

鍾意就快D Share啦!