網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月30日 星期六

徐錦江患鬱躁症 食重藥流口水 徐錦江,





其他影片:>>






徐錦江參演電影《壹獄壹世界》,令唔少觀眾喜出望外。徐錦江差唔多大部份時間都係大陸,已經好耐冇番來香港,話今次番來拍戲都係留係香港一、兩日之後又飛番去。今次壹仔就趁徐錦江番嚟香港,即時同佢搵佢做咗個訪問,其中佢更提及到自己患上鬱躁症。

徐錦江透露早前曾患上抑鬱症,當時佢係台灣拍《西遊記》做沙僧。徐錦江話成日瞓覺自己醒咗,搞搞下更成個人好煩躁,更抖唔到氣,於是佢決定去睇醫生。徐錦江之後食藥抗抑鬱,不過藥物本身有副作用,令到佢連對白都記唔到。當時心理醫生更建議佢一有心情唔多好,可以食朱古力。不過呢個動作,亦令到佢身邊人擔心。因為大家都知道佢就快發脾氣,尤如一個計時炸彈。

做人學識放開,徐錦江近年亦都為仔仔作出改變,開始減產。之前徐錦江係節目到講過因為自己忙住拍劇,一度忽略咗仔仔菲戈,提到有次接仔仔放學,徐錦江更一度眼濕濕。
鍾意就快D Share啦!