網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月27日 星期三

志雄哥掟咪:埋身畀我打死啦!

吳志雄承認在內地登台遇襲,笑言打泰拳多年,點會畀人打到!

志雄哥掟咪:埋身畀我打死

昨日本報獨家披露「大佬B」吳志雄(志雄哥)日前於內地登台遇襲,並現身派出所報案,之後志雄哥再詳述當時情況,指當日確有醉漢對他有所動作,但他沒被打到,並說:「如果真係埋到我身,畀我打死咗」他又指看在對方妻女份上,故不予追究。

曾是江湖中人的志雄哥近年集中火力在內地登台搵銀,日前因簽了約要到溫州酒吧做騷,故缺席新片《壹獄壹世界》的首映禮,未料此行卻惹來麻煩不快事!

飯局照報平安

前日網上流傳兩條視頻,第一條只見在台上唱歌的志雄哥遭人「騷擾」,他憤然掟咪兼大聲說:「我是來演出的,兄弟,不是來陪酒的。整酒幹嘛?」第二條則見志雄哥現身派出所報案:「我不知道他是不是喝醉,不是喝醉就可以打人,是吧?……那個先生衝過來打我一拳……你們酒吧給我一個交代……我都是個名人,我是一個大明星,很多香港演員都是我捧紅……」顯然怒氣未消!

吳志雄在台上跟觀眾互動。
  • 吳志雄在台上跟觀眾互動。
志雄哥手瓜起(月展)。
  • 志雄哥手瓜起(月展)。
志雄哥照樣大魚大肉,心情未受影響。
  • 志雄哥照樣大魚大肉,心情未受影響。

前晚志雄哥回覆記者查詢時,否認傳聞指稱「沒有事情發生過」,之後又於微博上載飯局照「報平安」,並多謝大家關心。惟經本報獨家披露事件後,引起廣泛回響,昨日吳志雄再詳述當時情況,亦承認登台期間有醉客對他有所動作,但最終被保安制服。其後本報記者再與他聯絡,談到前晚受訪時何以否認其事,志雄哥解釋說:「我嘅否認係話自己冇畀人打到。」

舉手有個動作

志雄哥強調事發由始至終,自己未有受傷:「我都會畀人打到?唔係呀?我健步如飛,打泰拳幾十年,打到我都真係有料嘞!佢乜都打唔到,如果真係埋到我身,畀我打死咗」談及當時情況,志雄哥指粉絲太熱情,有人拉他下台陪酒,混亂間少不了肢體碰撞:「我係唱歌唔係陪酒嘅,我掟埋咪囉,想點呀?喺農村地方搭個棚就係酒吧,一大堆人喺度玩,見到偶像好興奮好激動……佢唔係有心打我,係舉手有個動作啫,一啲都揩唔到我。」

道咗歉唔追究

至於派出所內的視頻,志雄哥直認片中人是自己,及講過「大明星語錄」:「最終嗰個人捉咗去派出所啦,公安嚟叫我認人,我認得係佢,佢醉咗但冇打到我,佢老婆同個女向我道歉,咁我唔追究嘞,希望佢第二日飲少啲酒啦。」志雄哥又形容「意外」發生並沒有影響其心情:「返到香港照約人飯局,今日又走咗去歎茶,總之多謝大家關心」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!