掃呢頁CODE去手機

2015年5月31日 星期日

邵仲衡「孝蟹」上身嚇窒李麗珍 李麗珍,邵仲衡,

邵仲衡與珍妹即場重演雨中談情一幕,但效果與當年差得甚遠!

邵仲衡「孝蟹」上身嚇窒李麗珍

神劇《大時代》近期重播Hit爆,日前方家三姊妹慘被滅門,先後墮樓身亡,令觀眾再傷心多次!現實中的「方家三姊妹」李麗珍、吳詠紅和楊羚昨日則與大仇人「丁孝蟹」邵仲衡在活動上重聚!期間邵仲衡「孝蟹」上身瘋狂搶鏡,嚇窒珍妹,重演談情戲時又加戲攬腰,再追問珍妹婚期,令珍妹勁無奈!

神劇《大時代》正在半夜熱播,方家及丁家的對壘愈見緊湊,日前播到「方敏」楊羚跳樓自殺,「丁孝蟹」邵仲衡再派人推「方婷」李麗珍及「方芳」吳詠紅落樓慘死,劇情再成城中熱話!雖然相隔23年,但大批觀眾看重播都咬牙切齒及大感心痛!

四人玩集體回憶

劇中已死的方家三姊妹,昨日「回魂」出席商場活動,更與「仇人」丁孝蟹狹路相逢!大會安排四人玩「集體回憶」,與觀眾玩估舊歌遊戲及重演《大》劇劇情,可惜沒有最令人期待的向丁孝蟹報仇環節。現實中三姊妹均已為人母,49歲的珍妹容光煥發依然索,48歲吳詠紅剪了短髮晒熟女氣質,49歲楊羚繼續童顏,玩遊戲時超投入盡顯童心,並帶同囡囡上台合照。而近期曝光率甚高的51歲邵仲衡可算全場最受歡迎,他滿場飛與台下fans合照,更「孝蟹」上身不停出招搶鏡!

當年
  • 當年
邵仲衡即場向珍妹催婚,令珍妹十分尷尬。
  • 邵仲衡即場向珍妹催婚,令珍妹十分尷尬。
瘋狂搶鏡 <br>邵仲衡滿場飛,更到台下與粉絲玩自拍,非常投入。
  • 瘋狂搶鏡

    邵仲衡滿場飛,更到台下與粉絲玩自拍,非常投入。

《大》劇中演情侶的邵仲衡與珍妹被安排重演擔遮談情戲,多年冇見的兩人難免表現生硬,珍妹更完全不投入,主持叫他們深情對望,邵仲衡望一望珍妹即誇張大叫被電親,到合照時他輕攬珍妹腰部,但珍妹就顯得不太受落。

生硬談情 <br>面對hyper孝蟹,珍妹一臉無奈。
  • 生硬談情

    面對hyper孝蟹,珍妹一臉無奈。
51歲扮嘢王 <br>玩遊戲時,邵仲衡扮蔡楓華唱歌,又成功搶鏡。
  • 51歲扮嘢王

    玩遊戲時,邵仲衡扮蔡楓華唱歌,又成功搶鏡。

代催潘源良求婚

受訪時,邵仲衡與珍妹互笠高帽表示大家都「冇咩點變」,邵仲衡大讚珍妹駐顏有術,猶如放了入雪櫃「凍齡」一般。提到珍妹男友潘源良即將開騷,有傳更會即場求婚,邵仲衡即表示贊成,並搶着說:「如果佢(潘源良)唔求婚我就搵佢喇!都應該」珍妹則表示不清楚:「唔好整蠱我喎!係就早啲單聲。(佢話有特別任務!)唱歌吖嘛!唔係唱畀我聽,係唱畀大家聽!」邵仲衡再搞笑追問珍妹「婚事」,珍妹即回敬一句:「自己買飛睇」並轉移話題叫大家再講《大》劇。問兩人會否想再合作?邵仲衡說:「佢(珍妹)肯我就咩都制!」珍妹說:「隨緣可能演姊弟。」但珍妹表示去年拍攝《女人俱樂部》大感辛苦,要時間休息,問到有否跟18歲的女兒提起舊劇再度Hit爆?她說:「佢唔喺香港喎!都有講過吓嘅,但套劇仲大過佢」對於有報道指女兒跟同性影親密相令性向成疑,珍妹淡淡說:「女仔同女仔影相好正常啫!」

問到當年拍《大》劇最難忘情節,珍妹及吳詠紅不約而同表示是大前晚播出的墮樓戲,珍妹說:「當年係第一次吊威吔!好驚!」吳詠紅亦說:「有七至十樓咁高,等咗三日先拍!我哋都好緊張,可惜最後cut走咗冇得足本播。」

文:影視組

鍾意就快D Share啦!