網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月5日 星期二

侯佩岑抱囝囝合照 周董為大肚昆凌下廚 昆凌,周杰倫,周董,侯佩岑,



【母愛滿瀉】侯佩岑抱囝囝合照 周董為大肚昆凌下廚

2015-05-05 16:39:00



侯佩岑公開抱囝囝合照(左);昆凌現時懷孕逾五個月,食得放肆(右)。

周杰倫舊愛侯佩岑去年九月榮升媽咪,誕下愛子Ian,但囝囝容貌鮮有曝光,十分保護兒子,雖然上月初侯佩岑曾貼過婆婆抱住囝囝溫馨照,不過都只係見到Ian大側面,噚日侯佩岑喺facebook公開囝囝正面照,首度公開與愛子合照,8個月大嘅Ian全身亮相,被網民讚賞「畫面好美好幸福」。

侯佩岑囝囝Ian面圓加大眼,遺傳媽咪良好基因,侯佩岑雙手抱囝囝,露出甜笑,畫面溫馨。侯佩岑直言做咗媽咪後,為母則強,並感性表示:「謝謝你讓媽媽想做一個更強壯的人,謝謝你讓家充滿了喜悅、感謝、歡謝,謝謝你是你。」母愛滿瀉。

唔少網民大讚可愛,並留言:「幸福爆表,第一次看你抱小孩的照」、「這是你第一個母親節呢」、「好美的畫面,寶寶可愛」

至於周杰倫太太昆凌,今年一月嫁畀周董成為「周太」後,現時陀住推估5個月身孕,等住做媽咪,不過昆凌得天獨厚,手腳依然纖幼,臉蛋都冇乜肥過,完全肥胎唔肥人,令人艷羨。

另外,據台灣傳媒報道,昆凌嘅孕婦飲食亦很放肆,佢話:「我以前不吃薯條或吃辣,現在我變得敢吃辣,而且偶爾嘴饞,會大吃薯條跟可樂∼他們都攔不了我!」

有指周董都會為嬌妻下廚,昆凌表示:「他是真的會耶,煮飯前還會問我『怎樣,媽咪今天有菜單嗎?』」 昆凌又透露現正考慮剖腹生B抑或係自然分娩,佢話:「聽說剖腹只能生3個耶!」不過周董願望係生5個BB喎……



昆凌接受訪問時表示,老公周杰倫有為佢下廚,認真幸福。(資料圖片)



(資料圖片)



幸福的畫面

鍾意就快D Share啦!