網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月31日 星期日

我愛發哥:我愛發哥 容祖兒擔櫈仔捕發哥 發哥,容祖兒,祖兒,我愛發哥,周潤發,



容祖兒提醒大家捕住《東網巨星》。

next 1/1 pre

楊秀惠:發哥!我愛你!

next 1/1 pre

譚耀文話唔睇《東網巨星》就走寶。

next 1/1 pre

《東網巨星》推出特備節目《我愛發哥》,邀來25位紅星向發哥致敬,紅星陸繼出場!

容祖兒:大家都知道《東網巨星》入面有好多我哋Artist朋友問發哥問題其實呢……我都有份問㗎,咁大家記住捕住《東網巨星》入面「我愛發哥」囉喎,睇吓我到時會問發哥咩問題

楊秀惠:「大家好,我係楊秀惠,有好介紹!《東網巨星》出咗個《我愛發哥》專題,大家上去就可以睇到發哥嘅妙問妙答。發哥!我愛你!」

譚耀文:「有筍嘢同大家推介!《東網巨星》我愛發哥,有一班紅人紅星同發哥隔空對話,唔睇你哋就走寶喇!」

想睇吓祖兒問發哥乜嘢問題?即刻Download《東網巨星》App,收睇《我愛發哥》

請緊記以下步驟:

1.打開《東網巨星》App首頁,點擊置頂欄目「視娛樂」。

2.於「東網電視」頁面選《我愛發哥》,已推出的《我愛發哥》將會全數顯示在頁面中。

《東網巨星》下載

iPhone版本

http://on.cc/enterapp/ios

Android版本

http://on.cc/enterapp/an

鍾意就快D Share啦!