網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月17日 星期日

男友疑偷食 冷戰一個月 朱慧敏延婚期眼濕濕 朱慧敏,



男友疑偷食 冷戰一個月 朱慧敏延婚期眼濕濕



其他影片:>>






朱慧敏延婚期眼濕濕 Eddie:我一心想娶佢

朱慧敏(Queenie)與前EO2成員彭懷安(Eddie)拍拖3年幾,今年2月宣佈結婚,但Eddie多次被影到背住女友跟其他女仔玩得好親密,日前再斷正被影到與長腿索女宿一宵,今次似乎玩出火。前晚Queenie與黎諾懿在西環拍攝《愛.回家》時,透露兩人處於冷靜期,並會將婚事延期。



■朱慧敏前晚自爆與Eddie處於冷靜期,婚事延期。



■Eddie想箍煲,似一廂情願要婚事繼續舉行。

資料圖片



■Eddie早前被爆在酒吧攬韓妹(圖),近日再被影到偷會長腿索女。

資料圖片

「唔係第一次發生」

晚上近10時,Queenie甫抵埗即被傳媒包圍,有工作人員與記者起衝突,Queenie幫助解圍。被問心情?她眼濕濕謂:「其實呢件事(Eddie疑偷食)唔係第一次發生,我想交番畀男方面對傳媒。」接着她埋位開工,表現專業,趁休息空檔再接受訪問。被追問延期結婚?她說:「一定會㗎喇!原本打算年頭,我個人希望延遲。」有否一刻想過不結婚?她猶豫一會說:「𠵱家我答你唔到。」

Eddie前晚認衰,在微博寫公開致歉信,但Queenie似乎未「收貨」,認為Eddie要企出嚟面對傳媒,而非逃避。是否感失望?她點點頭,直言為報道徹夜未眠,並透露兩人已有一個月沒有聯絡,但強調不涉及第三者。是否需要時間冷靜?她說:「我絕對要。」不過,Queenie仍讚Eddie是心地善良的好人,選擇繼續相信謂:「佢有同我講話係應酬,但冇講細節,我畀好大自由度佢。我相信人本性善良,有迷失時候,當下有冇做正確判斷?我好信證據,除非有更激嘅相睇到先會信;但中國人社會,身體上接觸都要小心啲囉。」

Eddie昨日被傳媒追訪,眼濕濕兼口震震地承諾會檢點:「我一心諗住娶佢,都會如期進行。」他透露長腿索女在卡拉OK認識,只是送對方返屋企,他說:「所有女士真係唔好搵我送返屋企,唔想有不必要誤會,要公眾擔心。」

採訪、攝影:梁繼光、吳耀輝



■朱慧敏眼濕濕謂:「呢件事(Eddie疑偷食)唔係第一次發生。」

鍾意就快D Share啦!