掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

周慧敏夜半飄過 陳志雲以為撞鬼 志雲,周慧敏,陳志雲,



【短片】【靚得滯】周慧敏夜半飄過 陳志雲以為撞鬼

2015-05-12 22:58:00



其他影片:>>






【實在太靚】周慧敏夜半飄過 陳志雲以為撞鬼

陳志雲一直沒有忘記一個人:「韋家晴,我仍然好喜愛、好懷念同你一齊工作嘅日子。」

大氣電波黃金時代80年代初,才俊公務員陳志雲,成功考進港台當兼職DJ,政府給他的開咪條件,是藝名一個和盡少見樣。有學問、有見地,迷倒不少女生的神秘靚聲「韋家晴」隨之出現。

陳志雲難忘韋家晴,韋家晴卻忘不了「靚過鬼」的周慧敏。他說:「有一晚我主持《每一個晚上》時肚痛,一定要去洗手間,周慧敏呢位好靚嘅妹妹仔經過,幫我頂咗一陣。我記得好清楚,因為周慧敏實在太靚,佢飄過時我以為係鬼。」被問到對事件可有印象時,周慧敏表示印象模糊,全因自己很後期才知道陳志雲先生,就是DJ時代的舊同事韋家晴:「佢唔單止係個好主持,佢啲VO亦十分厲害。」





80年代初,陳志雲以藝名韋家晴兼職港台DJ。



陳志雲現職商台首席智囊。

鍾意就快D Share啦!