掃呢頁CODE去手機

2015年5月3日 星期日

阿叻重返聖若瑟:讀多幾年做埋特首! 阿叻,特首,陳百祥,

陳百祥返回母校踢友誼足球賽,自稱為學校奪獎無數。

阿叻重返聖若瑟:讀多幾年做埋特首!

藝人陳百祥(阿叻)與歌手關楚耀(Kelvin)為母校出力,除參加足球友誼賽外,更重錄校歌及拍MV;現在娛樂圈獨當一面的阿叻,自爆當年因顧住孖好友譚詠麟夾Band而荒廢學業,自信讀書少可「行行出狀元」,如多讀書更叻到可做特首。

阿叻與關楚耀、體壇精英包括前香港足球先生山度士、前香港足球代表球隊隊員陳志康及朱兆基,昨日以校友身份回聖若瑟書院母校出席「明星/球星/舊生校友友誼足球賽」,該校培養出不少社會精英,演藝界的方力申、許廷鏗、陳奕迅、趙增熹、丁子高、劉浩龍;名人界有徐子淇的老公富商李家誠及「光纖之父」高錕,可謂人才輩出。

自閉匿樓梯底

阿叻在足球賽中,跟體壇精英山度士、陳志康及朱兆基及校友落場踢波,他自豪謂曾為學校在足球比賽中獲多個獎項,現再回母校有重拾學生的感覺,自爆非乖學生的他謂:「讀到中四就喺酒吧表演,同譚詠麟唱歌後仲荒廢學業添。」愛認叻的他亦感恩稱:「不過我中英數都喺度學,由我讀小學到中學一半都有咁嘅成就係學校畀,如果我讀多幾年書可以做埋特首。」阿叻大讚學校發掘不同類型人才,鼓勵學生要多方面嘗試,又認叻話:「學校出咗好多Band,當中以我最出名。」至於Kelvin雖沒有落場踢波,忙於為母校拍宣傳片,同愛踢波的他表示:「讀書時踢波曾懶型咁傷到條頸,要入院治療。」又指讀書時有點自閉,午飯時更愛一個人匿在樓梯底食。

關楚耀控球有姿勢有實際,自爆讀書時有少許自閉。
  • 關楚耀控球有姿勢有實際,自爆讀書時有少許自閉。
陳百祥與校友出席「明星/球星/舊生校友友誼足球賽」,慶祝母校校慶。
  • 陳百祥與校友出席「明星/球星/舊生校友友誼足球賽」,慶祝母校校慶。
陳百祥獲母校頒發感謝狀。
  • 陳百祥獲母校頒發感謝狀。

重新灌錄校歌

談及香港演藝人協會疑有人「穿櫃桶底」失600萬營運費,阿叻力撐好友兼協會前任會長曾志偉:「曾志偉從來唔識理財,唔關佢事,每個機構都會有疏忽,請一個好或唔好嘅職員,係冇人預計到,我冇理過。」另外,同是校友的英皇高層Alex Fung接受電話訪問時表示,為慶祝母校140周年校慶,將重新錄製新校歌:「由趙增熹同管弦樂合作,陳奕迅、許廷鏗、方力申等會獻聲。」

阿叻自爆當年跟阿倫去酒吧表演,荒廢學業。
  • 阿叻自爆當年跟阿倫去酒吧表演,荒廢學業。
陳百祥跟學弟切磋球技。
  • 陳百祥跟學弟切磋球技。

文:音樂組

鍾意就快D Share啦!