網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月4日 星期一

吳雨霏七月香港擺酒 老公禁請余文樂 吳雨,余文樂,吳雨霏,





其他影片:>>






2013年年尾,吳雨霏被傳力追男神余文樂,真係俾佢得咗米,不過戀情大半年就玩完。忘記舊愛,吳雨霏好快就翻撻初戀男友Brian閃婚,不過老公Brian講明唔准請余文樂嚟飲呀。

吳雨霏同老公Brian年初喺美國註冊結婚,打算今年7月喺香港補擺喜酒。尋日就有報導透露,由於Kary唔得閒籌備婚禮,惟有交俾老公全權負責,而Kary只需提供賓客名單。但據報導引述消息人士大爆,Brian開到聲話唔想喺大日子當日見到Kary舊愛余文樂,Kary就梗係聽老公話啦。

據知除咗余文樂之外,之前喺微博大呻俾cookies成員排斥嘅傅穎Theresa,一樣都不獲邀請,而其餘嗰七個cookies成員都喺嘉賓名單上,區文詩Angela、楊愛謹Miki同鄧麗欣Stephy仲落實做Kary姊妹添!
鍾意就快D Share啦!