網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月30日 星期六

脹爆衞蘭左右逢源 「傘兵」陳康健:算吧啦 衞蘭,陳康健,



喂喂,Janice你到底花落誰家先?

next 1/1 pre

你冇睇錯,佢的而且確係「坦克版」衞蘭。

next 1/1 pre

明明Janice同陳康健好sweet咁嫁?

next 1/1 pre
next 1/1 pre

唔通係幻覺?

next 1/1 pre

咁「ABC教友」同Janice又......?

next 1/1 pre

到底邊個先係幻覺?

next 1/1 pre

黎明(資料圖片)

next 1/1 pre

現年33歲的衞蘭,曾被舊老闆黎明笑稱「肥過部電單車」,近日更被拍得身形暴脹似足「坦克車」!惟「吹脹」的Janice仍然有價有市,被踢爆與「巨聲幫」出身的陳康健孖住現身朋友浸禮,陳康健貼心在洗手間門外守候Janice,又做「傘兵」為Janice開遮擋太陽。不過Janice送走陳康健後,竟同「ABC教友」甜蜜Goodbye Kiss!翌日「ABC教友」更一早到Janice家中陪伴Janice和妹妹衞詩。

《東網》記者致電Janice,問到是否與陳康健蜜運中?她即焦急否認:「似咩?(好Sweet喎你哋。)唔係,係教會嘅朋友。」問到未來動向?她說:「工作方面未有動向,但大家好快會再見到我。」當記者再次追問戀愛進展時,Janice即以正與朋友聊天為由匆匆掛線。

而「傘兵」陳康健的口供亦與Janice「不謀而合」,他死撐並非想追對方,問到Janice是否他的理想型?他說:「唔係呀!(同Janice好熟?)我同Janice好熟,大家喺教會識,成日都會見到面。」問到別人指他「當兵」可會介意?他又Sad爆回應:「算吧啦……算吧啦……唔理人哋點講。」後來他再以短訊對記者說:「So what can I do...It's not the truth.」

鍾意就快D Share啦!