網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月16日 星期六

徐若瑄索爆表妹曝光:已是兩孩的媽了 徐若瑄,



【全家都咁靚】徐若瑄索爆表妹曝光:已是兩孩的媽了

2015-05-16 14:54:00



徐若瑄同佢表妹似唔似樣呢?(徐若瑄FB圖片)

靚爆大肚婆徐若瑄日前先喺facebook上載佢家姐素顏照,被網民大讚係女神家族,又笑指:「徐媽媽好會生。」

今日徐若瑄再接再厲,再喺fb貼另一位家庭成員美女照,相中女子驟眼看又係有幾分似徐若瑄,原來係佢個靚靚表妹,徐若瑄說:「我看到照片、以為是我!!!!!我另、另外的一個表妹長大,也已是兩個孩子的媽了、是不是跟我好像?」

好喇,跟住啲網民又係洗版式留言,讚佢表妹唔係生咗兩個小朋友,又表示:「這基因真的是逆天了!」亦有人搞笑示愛:「表妹,我愛妳!」

另外,現時安胎嘅徐若瑄,噚日喺fb分享美食:「滷雞爪!肚子越來越大,開始補膠質了喔!蛋、豆干、魚、2種青菜~有蛋白、鈣、葉酸、維他命~小V寶,媽咪以前可是小鳥胃,只吃現在的3分之1喔。」



網民留言(徐若瑄FB圖片)



徐若瑄胞姊,又係靚女一名。(徐若瑄FB圖片)



徐若瑄安胎時要食嘅嘢。(徐若瑄FB圖片)

鍾意就快D Share啦!