網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月26日 星期二

祖兒克勤合體拍海報 玩「女前男後」 祖兒,李克勤,克勤,容祖兒,



祖兒克勤為演唱會拍攝海報,現場充滿歡樂氣氛。

next 1/1 pre

祖兒泰山裝落水,雖然工作人員話呢個係暖水池,但祖兒落到水後發現啲水凍到好似冰咁,大呼被搵笨。

next 1/1 pre

克勤笑言祖兒身材唔多唔少都有啲嘅!

next 1/1 pre

祖兒同克勤「女前男後」拍海報。

next 1/1 pre

祖兒同克勤演唱會名仲未商議好。

next 1/1 pre

出水芙蓉呀!

next 1/1 pre

呢張相真係好有Feel!

next 1/1 pre

容祖兒、李克勤將於九月「合體」在紅館舉行演唱會,兩人穿上黑色西裝拍攝海報時,現場充滿笑聲,首先是祖兒企在克勤前面齊擺Chok Pose,之後兩人前後調位,但因克勤高過祖兒半個頭,站在祖兒前面即將她半個人都遮住,惟有再調回「女前男後」的拍攝位置,祖兒即大叫:「我想前面呀,我最想呀。」令人想入非非。期間兩人又high爆玩跳起,不過有工作人員笑指兩人似影「殺妻」海報。

暖水變凍水祖兒落水喊凍

另一海報場景則在暖水泳池拍攝,見祖兒穿上泰山裝一個人落水,而克勤則在泳池邊為祖兒打氣,祖兒落水後不停拍心口及「㗅㗅聲」喊凍,克勤即大晒搞笑鹽花,將焦點放在祖兒身材上,並說:「落水(重任)梗係喺女士身上啦,我都冇乜嘢睇。」上水後,披上浴袍的祖兒問克勤:「點解?我都冇嘢睇,大家差唔多。」克勤接住話:「(你)多多少少都有啲嘅。」祖兒拍完落水鏡頭就話:「騙案,又話暖水泳池,凍到好似冰水咁。」

周身飛債

克勤又搞笑問祖兒演唱會進度,祖兒話:「已經去到如火如荼。」不過克勤打趣說在如火如荼中,還未在商議演唱會名稱,另二人又指現時周身飛債,祖兒說:「聽阿媽講,樓下開鎖話想買飛,整水喉嗰個又話有興趣喎。」

鍾意就快D Share啦!