掃呢頁CODE去手機

2015年5月10日 星期日

Bob收完手信搞到夫妻不和 點解呢? Bob,林盛斌,



同事去完旅行送手信都係普通事,估唔到最終會搞到Bob夫妻不和,呢啲係咪叫好心做壞事呢?

next 1/1 pre

Bob除咗講句「唔該晒」,都唔知可以同位同事講啲乜!

next 1/1 pre

Bob收到嘅鎖匙扣寫住「Hedy」,但其實Bob老婆叫「Peal」囉!

next 1/1 pre

老婆即時黑面質問Bob係咪有二奶!

next 1/1 pre

相信以Bob嘅口材,要氹掂老婆唔會太難啫。

next 1/1 pre

收到好朋友去完旅行帶番嚟嘅手信應該係一件好開心嘅事,不過好似林盛斌(Bob)咁收完手信搞到夫妻不和就真係笑唔出

話說Bob喺Facebook甫相話同事好有心去完旅行帶咗手信返嚟,仲要係刻咗名同老婆一人一個嘅鎖匙扣,點知Bob老婆一拆開,見到刻住個女人名但唔係佢嘅,即時黑晒面質問Bob係咪有二奶,無端端受靶嘅Bob立即打電話問個同事搞乜?個同事收到電話先醒起,原來係畀錯禮物,Bob除咗講句「唔該晒」之外,都唔知同個同事講啲乜好。不過以Bob咁好口材,要解釋番件事同氹掂老婆應該唔係好難啫!

鍾意就快D Share啦!