網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月26日 星期二

Bob失聲 被女醫師拮五針:人生第一次畀女拮 Bob,林盛斌,



【甜故嚟0架?】Bob失聲 被女醫師拮五針:人生第一次畀女拮

2015-05-26 16:01:00



因為失聲,要喺條頸拮五針,祝早日康復。(林盛斌facebook圖片)

DJ林盛斌(Bob)經常講嘢,做主持啦﹑電台開咪啦﹑拍戲拍廣告啦,真係日講夜又講,唔知係咪因為用聲過度,搞到失聲呢?

今午Bob喺facebook上載一張被針拮照片,原來佢因為失聲,所以要搵醫師幫手,而醫師喺佢條頸拮咗五針,睇到張相又真係...有啲驚驚豬。

而Bob就將分享被針拮經驗,有人笑指佢好似講到甜故咁,Bob表示:「......今次係我人生第一次俾女拮!阿石醫師,妳唔好以為妳靚女我唔打妳,其實失聲啫,有冇需要淨係條頸都拮五針呢?手同腳我冇影,費事個女玩我電話唔小心見到嚇親佢!不過,拮完之後把聲好似真係即刻開返少少嘅,算啦,唔打你By the way,今日你捽我嗰度捽得好舒服,嘻嘻!」

亦有人搞笑留言表示:「呢團肉,我老公話睇唔出係下巴定後頸」﹑「都話石醫生gd㗎但佢捽你邊度?我冇嘅?」

早日康復呀﹗



(林盛斌facebook圖片)

鍾意就快D Share啦!