網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月26日 星期二

《仙樂飄飄》香港場 大合唱《Do-re-mi》





其他影片:>>






家傳戶曉嘅音樂電影《仙樂飄飄處處聞》1965年上映,今年剛好係50周年,經典金曲《Do-re-mi》、《Edelweiss》等等,一響起人人都識唱。今年《仙樂飄飄處處聞》再次喺香港演出,換上南非籍嘅女主角,以及一班喺香港選拔嘅小演員,用歌聲為呢齣長青舞台劇注入新鮮感。

今次香港就有18位小朋友被選中,飾演劇中嘅7位小朋友,佢哋只有兩個月時間彩排,不過表現非常好。

女主角係25歲南非籍嘅Carmen,之前巡迴南非、新西蘭、中國等多個地方,佢覺得可以參與演出別具意義。由Juile Andrews飾演嘅角色太深入民心,Carmen都不諱言好大壓力:「這角色被一個那麼有代表性的人演繹過,我要把觀眾的期望放在心中,觀眾會期待看到Julie Andrews的影子,但我們彩排時會把Maria這角色分拆,然後再將演員代入,並要忠於角色。」
鍾意就快D Share啦!