掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

跑贏隊友 處男拍戲搞抗爭  D.O.@EXO:拍喊戲最難 [FACE - 416 - 外地娛樂]



《逆權師奶》故事改編自真人真事,為當下無數遭剝削的合約勞工發言。《逆》片除了在韓國曾佔據票房榜冠軍,更獲多倫多國際電影節邀請做閉幕電影。而 D.O.(中)及廉晶雅(左)的母子情亦令人期待。

韓飯台

跑贏隊友 處男拍戲搞抗爭  D.O.@EXO:拍喊戲最難

去年至今韓國超人氣男團 EXO曾發生多次大地震,繼最靚仔中國籍成員吳亦凡( Kris)及鹿晗相繼離隊後,最近連 Tao(黃子韜)亦去意已決。

不過 EXO中國籍成員相繼起飛腳,並不代表世界末日,安份守己留低的成員一樣可以闖出新天地。好似隊中又萌又可愛的成員 D.O.(都暻秀),去年拍完韓劇《沒關係,是愛情啊》後,更勇闖影壇拍電影《逆權師奶》( Cart)。片中一向笑面迎人的 D.O.,首次挑戰拍喊戲, 3月便憑此片內反叛少年的角色角逐《亞洲電影大獎》的「最佳新人獎」。雖然最後空手而回,但學阿 Sa話齋,有份入圍已當攞咗獎

《逆權師奶》

上映日期: 5月 14日

廉晶雅與 D.O.拍完《逆》片後成為好友,出席記招時 D.O.更主動搭住阿媽;而廉晶雅亦爆料話 D.O. fans經常送禮給劇組,而且對她特別照顧,令她感到好溫暖。

D.O.在片中因為家貧,所以要到便利店做兼職,自己賺取去學校旅行的費用。

《逆》片講述一群超市合約員工,每日安份守己工作。而當模範職員廉晶雅(中)原本有機會轉正式員工,以為可以同兒子 D.O.重修關係時,卻突然收到解僱通知。受不合理待遇,廉晶雅決定聯同其他被解僱員工發動罷工,佔領超市。

1. D.O.作為首位拍電影的 EXO

成員,有乜感想?

早前 D.O.宣傳《逆權師奶》一片時,他便解釋:「我其實冇學過演戲,反而 EXO部份成員曾接受演技訓練。我明白佢哋嘅感受,不過佢哋仍然好支持我,令我好感動。」

D.O.在片中飾演自幼在窮困環境下長大的反叛少年。 D.O.演完每一場戲,都會重看自己的演出,對自己的表現非常緊張。

2. D.O.今次拍《逆權師奶》有乜難處?



一向喜歡笑面迎人的 D.O.甚少在人前流淚,所以他覺得:「拍喊戲係最難,以前我就算想喊都會忍住,所以我演喊戲,連 EXO成員都笑我演得好唔自然。」據知 D.O.拍一場被便利店社長金希沅打的戲份時,為免阻礙拍攝進度,就算被對方打到好痛都死忍,唔敢叫 cut。

3.飾演 D.O.阿媽嘅廉晶雅,對 D.O.有乜評價?

話晒 D.O.係當時得令嘅人氣偶像,加上 D.O.本身又乖仔,廉晶雅當然對他有讚冇彈:「 D.O.學習演戲時態度好好,對工作人員又有禮貌,同其他新世代偶像唔同。同佢合作令我認識一個全新世界。」

早前 D.O.曾飛過澳門角逐《亞洲電影大獎》的「最佳新人獎」,還着得官仔骨骨行紅地毯。

鍾意就快D Share啦!