網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月22日 星期五

Eddie媽上門代箍煲 朱慧敏爆喊拒讓步 [忽然1周 - 1034] Eddie,朱慧敏,MW,



滾熱辣

Eddie媽上門代箍煲 朱慧敏爆喊拒讓步

朱慧敏和前 EO2成員彭懷安( Eddie)拍拖三年,即使男方多次被拍到夜蒲溝女,朱慧敏依然對男友投信任一票。年初她更宣布明年二月下嫁 Eddie,可惜食開有癮的 Eddie,日前再被爆偷嗒「長腿 G.E.M.」陳惠敏。

報道一出,難再姑息未婚夫的朱慧敏,即日便致電取消酒席、婚紗、化妝和場地布置,更 book定 6月初的機票,隻身赴美國三個月「過冷河」。

朱慧敏氣難下,更拒見 Eddie。據知 Eddie母親日前上門代仔求情,其間朱慧敏雖然即場爆喊,但最後堅拒讓步,更講明婚期無了期押後,三年情凍過水。











經歷多次感情跌宕的朱慧敏,年初宣布下嫁拍拖三年的 Eddie。她更索性入股未婚夫的華星冰室,夫唱婦隨日日打躉茶餐廳做生招牌。

雙方婚期已定,但爛蒲的 Eddie早前撇低未婚妻,拖實短裙嘅「長腿 G.E.M.」,大街大巷摸面珠不特止,還載女返香閨。上周五( 15日)晚,含住一泡眼淚開工的朱慧敏,終於忍無可忍插爆負心男:「同類事件並非第一次……喺我立場嚟講,我係想延遲婚期。」

含淚回應

上周五( 15日)晚,朱慧敏對於 Eddie偷食一事,態度堅決的表示要延遲婚期,更望男方會承擔責任站出來回應事件,一度講到淚盈滿眶。

網友勸諗清楚

唔少網友均撐朱慧敏延遲結婚屬明智之舉,更勸她要深思熟慮,以免嫁錯郎後悔一生。

衰耳仔軟

Eddie曾多次被拍到夜蒲溝女,但朱慧敏都會耳仔軟原諒對方,更屢次維護龜縮男友。不過今次她企硬指同類事件已非首次,看來女方真係忍無可忍。

罕有現身解畫

Eddie深知今次事態嚴重,罕有地於上周六( 16日)現身解畫,表示要向未婚妻道歉,但仍多次強調自己沒有做出「對唔住」朱慧敏的行為,只是要一改送人回家的習慣。

失落開工

未埋位時,朱慧敏不時顯得神情落寞,神不守舍,明顯為男友偷食事件煩心。

婚前偷會長腿妹

Eddie結婚前俾人斷正偷會長腿索女陳惠敏,姑勿論當晚二人有冇下文,但作為準新郎的他,不懂避嫌一樣抵鬧。

年頭攬韓妹

年初,網上流傳 Eddie在夜場和一名韓妹玩至攬腰坐大髀的照片。當時 Queenie竟以「介紹菜式,推動香港旅遊業」作藉口為男友解畫。《網上圖片》

12年拖長髮妹

12年, Eddie背住朱慧敏,當街拖實長髮妹離開中環夜場。當時朱辯稱該女與 Eddie只是好朋友。圖片

即日取消酒席

宣布婚訊

Eddie 2月在微博 post與朱慧敏的合照和婚戒,宣布求婚成功。

朱慧敏話做就做,據知在當日早上未婚夫偷食報道一出時,她已第一時間致電取消酒席。知情人透露:「 Eddie同 Queenie(朱慧敏)原定 book咗大埔科學園 Club One五十圍酒席,亦都搵定婚紗公司同場地布置公司。不過單新聞一出, Queenie決定婚期押後,仲話明有可能取消,唔想 hold人個期,阻住人哋做生意,所以先打電話 cancell晒啲 booking。」

撻訂蝕十萬

本刊日前致電 Club One,求證朱慧敏撻訂一事。其職員沒有斷然指出記者弄錯,只表示屬客人私隱,不便透露。

朱慧敏和 Eddie原定於下年 2月初拉埋天窗,二人早於今年 3月已 book定在大埔科學園 Club One擺酒,貪其地方大,可以筵開 50圍酒席。

以綠色環保概念布置宴會廳的 Club One每圍酒席約$13,000。據知朱慧敏和 Eddie最初揀選這個地方,是遷就住在大埔的男家親人,同時由於 Eddie在圈中有不少好友,因此需要較大的場地宴請賓客。可惜偷食事件曝光,準新娘取消婚宴, Eddie早前所付的十萬訂金亦無法取回。然而錢銀事小,老婆事大,未知 Eddie今次有冇本事再𠱁掂未婚妻。

遇人不淑

現年 34歲的朱慧敏, 04年港姐亞軍出身,多年來屢遇花弗男。佢雖然有樣有身材有學歷,但選身邊男伴時,眼光卻麻麻。

梁榮忠「車震」

05年,梁榮忠背住拍拖 8年女友鍾麗淇,與朱慧敏在車上激吻。事後,朱慧敏除了慘遭無綫雪藏外,更被冠以「第三者」的惡名,朱慧敏曾呼寃表示不知男方有女友。

Rick Chang悔婚

09年,朱慧敏與在台灣做 IT生意的富豪男友 Rick Chang拍拖,其間更坦言隨時嫁得。豈料 Rick被傳媒踢爆在台灣攬咀辣妹,最終 Rick悔婚,兩人分手收場。

圖片

Eddie媽恨抱孫

平時扮好仔

以往 Eddie一有空就會拖實朱慧敏和姨甥仔周圍去,貌似一家三口樂也融融。

偷食事件曝光後, Eddie多次致電朱慧敏求饒,更試過上女方位於清水灣半島的寓所,但每次均食閉門羮。最後就連 Eddie年邁母親,日前亦上門代仔求情。知情人說:「 Eddie阿媽年紀唔細,成日催佢哋結婚,希望可以快啲抱孫,加上男家嗰邊已經通知晒啲親朋戚友,如果取消婚禮,男家嗰邊會好冇面。所以今次明知阿仔幫唔落,但老人家見兩個後生今次鬧得咁僵,都忍唔住插手,上門勸 Queenie大事化小。老人家仲同 Queenie講,話 Queenie啲屋企人唔喺香港,冇人照顧佢,如果同 Eddie結咗婚,大家就係一家人。」

「未來奶奶」代仔求情,已連續多晚失眠的朱慧敏,當日情緒一度崩潰,喺老人家面前爆喊,但最終表明自己需要時間冷靜,着老人家先回家。

美國搵表妹

Eddie之前兩次攬女,朱慧敏都耳仔軟原諒對方。但揚言「戀愛不等同結婚」的她,今次為免嫁錯郎,做錯決定,日前已 book定機票,六月初隻身赴美國西雅圖,搵住在當地的表妹傾訴心事。其後再會到英國,搵已移民當地的中學恩師一家敍舊並順道散心,前後出走三個月。

男方懶理婚事

冰封三尺非一日寒,朱慧敏今次企硬,並非單純因男方偷食,反而是雙方在籌備婚禮期間,男方一副「你緊我唔緊」態度。知情人續說:「 Queenie最嬲係 Eddie唔嗲唔吊性格,永遠冇主見,樣樣都要女方揸主意。 Queenie半年前叫佢要決定個 sitting plan,到今時今日都仲未有, Eddie成日話使乜咁急。為咗呢啲事,佢哋嗌交嗌到要雙方 block埋對方個 WhatsApp。」朱慧敏和 Eddie更坦言雙方為傾婚事而冷戰足足一個月。

貼樓下嫁

朱慧敏 13年買入,現市值 560萬的清水灣半島兩房單位,原本是準備倒貼與 Eddie作婚後的愛巢。

夫唱婦隨

去年底,朱慧敏入股 Eddie開的「華星客棧」,諗住坐定粒六做老闆娘,豈料現在婚事分分鐘撻 Q。

信冇偷食唔代表嫁硬

打定金器

Eddie早排與朱慧敏興奮到珠寶店為婚禮打定金牌。

雖然 Eddie日前就偷食一事,表示已得到朱慧敏原諒。而朱回應傳媒亦指「除非捉姦在牀」,否則依然會信男方。但其實二人由拍拖至今,溝通一直有問題。每次鬧交,男方便會玩失蹤。上月朱慧敏生日,亦因雙方正處於冷戰期,男方冇陪女友之餘,更被捉到正偷會「長腿 G.E.M.」。難怪朱慧敏說:「無可否認佢( Eddie)係一個好人,亦信佢冇對自己唔住。不過我哋之間仲有好多問題要解決,結唔結婚仲係言之過早。」

婚前偷食不結即分

正所謂「十個男人九個滾,剩番一個仲諗緊」,男人偷食乃兵家常事,但往往遭踢爆後,事情總是會戲劇性的發展,不選擇分開的就會結婚。

鍾舒漫

不下一次被拍到夜蒲溝女的吳浩康,就在婚前,再被斷正當街攬啜巨胸妹 Yvette。心死的鍾舒漫立即發表「單身宣言」,表示與吳浩康回復普通朋友關係。

周慧敏

08年,倪震被拍到在中環夜店啜爆城大女生張茆,事後宣布引咎與周慧敏分手,但一星期後二人竟戲劇性宣布結婚。

周汶錡

09年,周汶錡法籍未婚夫 Julien Lepeu被拍到與樂壇新人張苡澂在尖東海旁激吻後,一度分手。但後來二人同樣峰迴路轉在法國完婚,現時周更是臨盆在即。

鍾意就快D Share啦!