網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月16日 星期六

死心朱慧敏延遲婚期 Eddie死撐:我冇對佢唔住 Eddie,朱慧敏,





其他影片:>>






光頭Eddie唔止一次背未婚妻朱慧敏,同其他女仔又攬又拖,之前兩次,朱慧敏都開聲幫Eddie撐,不過今次,女方除咗話將件事交俾男方處理,最大鑊係單方面決定延遲婚期,三年感情真係危危乎。

餐餐要搵女方拆彈,今次Eddie就學精啦,識喺微博公開認錯,叫未婚妻原諒,而我哋今日就喺佢大埔寓所,搵到佢親自回應呢件事。

對於再三俾人影到拖女,Eddie話自己係有同女仔有親暱動作,但就絕對冇對朱慧敏唔住,仲話由始至終都想娶佢,不過就承認呢個月大家冇見,最後佢仲公開作出呼籲,叫女仔唔好上佢架車,Eddie講到咁,唔知Queenie你收唔收貨呢?

鍾意就快D Share啦!