掃呢頁CODE去手機

2015年5月17日 星期日

Eddie似吳浩康翻版?鍾舒漫:一單還一單 Eddie,吳浩康,浩康,鍾舒漫,



再次起舊愛,Sherman指與吳浩康仍有保持聯絡。

next 1/1 pre

「吓?咁都攞嚟講。」

next 1/1 pre

都係講番成家立室、湊B呢啲話題好啲。

next 1/1 pre

Sherman姨姨?都係叫Sherman姐姐適合啲!

next 1/1 pre

英皇藝人鍾舒漫(Sherman)、洪卓立及陳柏宇等出席親子活動,Sherman表示身邊九成朋友已成家立室生兒育女:「覺得佢哋好叻,呢個年紀喺我心目中仲係好細個,相對覺得自己好脫節,都期待有自己家庭。」

她又自爆不時會抱朋友的BB來練習,但小朋友反應不一:「借啲意會抱吓BB,佢哋反應都唔一致,有啲會推開我,有啲會鍾意我。可能我set咗頭好似公仔咁,BB就鍾意。不過我啲朋友會叫BB嗌我做Sherman姨姨、舒漫姨姨,改唔到口。(抗拒?)少少啦,呢啲都冇辦法。」

提到彭懷安(Eddie)背朱慧敏偷食一事,有指是「吳浩康偷食事件翻版」,Sherman說:「吓?咁都攞嚟講,一單還一單。(身同感受?)冇特別感受,難得一齊就要珍惜關係。」問到是否在結婚前,發現對方不忠應立即分手?她說:「問題係要解決,唔係分唔分,每個人都有自己故事同自己嘅路,我冇資格去評論。」她又透露與吳浩康有保持聯絡,但未有見面食飯。

鍾意就快D Share啦!