掃呢頁CODE去手機

2015年5月15日 星期五

背朱慧敏偷嗒長腿妹 Eddie道歉守行為





其他影片:>>






「撻沙哥」Eddie今次真係頭都大啦! 事緣有傳媒影到,撻沙哥同妙齡長腿少女好sweet咁孖住行,仲要買埋白酒去埋人哋屋企把酒談心過埋夜。

年頭朱慧敏話百分百信任佢,又指佢平時record好,兩個仲要認定對方,準備結婚,依家Eddie又整一單攬女事件,會唔會搞到朱慧敏悔婚㗎? 今次朱慧敏就冇回應「撻沙哥」攬女,但係「撻沙哥」就係傍晚時份,係facebook自貼道歉文章。

撻沙哥話作為未婚夫嘅佢,實在深感抱歉,仲話每次外出都會同對方報,過往拍到呢類尷尬的照片都要朱慧敏出嚟解話,撻沙哥話咁做真係忽略咗朱慧敏嘅感受,仲承諾會檢點啲,更公開同朱慧敏講對唔住。前車可鑑,吳浩康同鍾舒漫就咁分開咗,撻沙哥要公開道歉,事前有冇通知聲就真係得佢先知,早知今日何必當初呢!
鍾意就快D Share啦!