網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月6日 星期三

派餅喇 霆鋒又做爸爸 [FACE - 415] 霆鋒,謝霆鋒,MF,



霆鋒喺餅鋪拍宣傳片,心情勁靚嘅佢仲不時自己俾意見攝影師添!

全知言

派餅喇 霆鋒又做爸爸

最近網上瘋傳,話謝霆鋒再做爸爸,因為王菲有咗喎!雖然王菲係咪有咗就未經証實得到,不過霆鋒就的確係即將做「爸爸」!

上週四( 30日)謝霆鋒帶埋一班攝製隊去到中環結志街拍嘢,間鋪頭裝修簡約,但招牌就寫住「鋒味」,咁咪即係霆鋒嘅?無錯!霆鋒近年愛上整嘢食,去年拍《十二道鋒味》煮上癮,今年除咗會拍第二集之外,原來仲秘密喺中環開曲奇餅店!見間鋪都已經裝修好晒,睇嚟拍埋呢條宣傳片就隨時開得張做生意。已經有製作公司,又有勁多鋪位揸手嘅霆鋒,而家連食店都玩埋,邊夠你玩呀!

相信故事都係講霆鋒親力親為啦,當日霆鋒親自捧住 5盒曲奇餅行入鋪頭,會唔會 hard sell咗啲呢?

餅店設計非常簡約,全店白色,而餅盒係黑色再加三塊曲奇,用最簡單嘅顏色好符合霆鋒向來風格。

有傳王菲又有喜,雖然未知真定假,係真的話都係一件好事吖!

霆鋒煮嘢食煮上癮,《十二道鋒味》即將開拍第二集,嘉賓有少時前成員 Jessica同林憶蓮。

鍾意就快D Share啦!