掃呢頁CODE去手機

2015年5月6日 星期三

一次封面影響一生 周嘉儀:下一次會諗多小小 [FACE - 415 - 專訪] 周嘉儀,嘉儀,MF,



真人騷

一次封面影響一生 周嘉儀:下一次會諗多小小

告別新聞部女主播崗位, 32歲的周嘉儀話咁快已經返咗證券界新工一個月。

有十一年大台專業背景,再加上人靚,確係有着數:新工極速接軌,還有相當自由度,朝九晚六 Office Hour既可接受報刊訪問亦有得出席公開活動賺外快:「我嘅工作接近 marketing,見下報公司都覺得有幫助,不過好多嘢公司都睇得好緊,衫唔可以太性感、講太多自己嘢感情事都唔係太好,公司成日話叫講多啲證劵!」

咪玩啦,娛樂雜誌點寫證劵?好彩娛樂圈嗰一套,周嘉儀伸一伸脷,完全明白:「其實我有講,不過次次講完都冇人寫啫嘛!」

因為生得是正做咗「 bb」,因為受關注叉咗隻腳落娛樂圈,亦因為做咗半個娛圈人,和已婚前主播許方輝的戀情登上雜誌封面被停職,然後才會有報讀 EMBA和轉行的念頭,一切並非預期,卻又都是當事人一步一腳印自己走出來的路,後悔?她說她不是這種人。

「以前喺感情事上確係容易投入,下一次我會小心啲、會諗多小小。過咗去嘅嘢,望返轉頭都意義唔大,人生每個階段出現嘅人、發生嘅事都對下一步有幫助,所有嘢一環扣一環,雖然嗰一年嗰個經歷係我人生低潮,原來有危亦有機。」

說起來容易,但是一夜之間由小花變別人眼中的小三,你估話咁易?

我唔係花瓶同讀稿機

由主播變娛樂版頭條,係唔係預期?

的確唔係預期之中嘅事,但係近年見到主播明星化係趨勢,好似又好難避免,其實我係想上財經版多過上娛樂版。

可以點上財經版?

未來我都會考證劵相關牌照,都有財經記者打嚟問我股市……但𠵱家呢個階段我唔可以 conmment住。等我讀完個 EMBA先,仲有兩個月畢業,跟住就要考牌。

讀財經、轉行呢一步,又係唔係預期?

我 2013年報城大嘅 part time EMBA課程,我都想學以致用,再講主播都 11年,係時候換下工作環境。同新聞冇乜直接關係,我讀,除咗因為有人介紹我去,亦因為我覺得會擴闊自己人脈關係。我嗰班同學,酒店又有,開廠又有、做 bank又有,真係嚟自五湖四海。

咁樣聽落,呢個圈子有錢人多?

咁又唔係咁計,呢班同學好成熟,工作經驗又多,喺佢哋身上可以學好多嘢。

新聞同財經係唔係兩個世界?

兩個行業其實好相似,節奏都好快,報新聞我喺 24小時頻道、每半小時要報一次,同事採訪完返嚟好快已經要剪好出街。財經公司亦都係,尤其呢排個市咁旺,見到啲同事好緊好快落盤,兩個行業我都鍾意,我鍾意刺激……但報新聞已經 11年,唔多唔少流水作業覺得悶,再報多兩、三年唔係話唔得,但始終幕前工作唔會提供到一個長遠嘅發展,所以會諗轉工作環境。

其實係唔公平,喺職場能幹又要靚,女性就總被人懷疑靠咩上位。

都試過……我覺得越係俾人懷疑能力,越係要證明自己表現,最終一定有人眼睛雪亮會睇到你嘅付出。呢樣嘢係我做宗旨。出邊好多人話女主播就係花瓶、讀稿機,真係聽唔少,啲人覺得我哋化靚個妝、梳好個頭,就係咁簡單,其實背後都有付出努力你哋睇唔到。最基本,稿讀得流暢要花時間,做 live要有技巧,一個兩個鐘嘅直播節目,我用咗一個月時間去準備又有冇人知?立法會競選節目,我哋係背熟咗所有競選人嘅資料在先,同埋主播係最後把關嘅一個,頭腦要清晰、責任亦好重,絕對唔係化靚個妝梳靚個頭就可以。

主播最唔應該變新聞人物

一開始點解會做記者?

我唔係嗰啲細細個就立志做記者嘅人,都係中七揀科,怕悶唔想做辦公室,覺得讀傳媒可以接觸好多人,見證到社會大事,傳遞訊息之餘,理想啲嘅諗法亦可以改變不公義……

讀書年代,你係唔係一樣咁搶眼?

細個我好文靜、怕醜,從來冇諗過自己有一日靠把口搵食……俗啲講句。我媽咪話我三、四歲時講嘢仲係黐脷根,學講嘢進度好慢,佢直情擔心我係唔係有障礙。

跟住入電視台,因為靚俾人留意、截圖、叫 bb,感覺如何?

我又唔係第一個,喺我之前已經好多師姐試過,幾得意嘅,見到有人談論我,但係點都係新聞工作者,我唔會當我係明星,舊時嘅上司都成日提點我哋,我哋係報新聞,唔好變咗新聞入面嘅人物。一個主播應該要中立,因為我哋係想公眾 focus喺我哋傳達嘅信息,而唔係我哋……

結果你就走咗去新聞裡面……

係囉……都唔知點解……

普通人可以選擇保守秘密,但當你出咗名,最唔想人知嘅嘢(與已婚主播許方輝緋聞)全世界都知,嗰一下嘅感覺?

就係……無奈,有啲不知所措。第一時間,要諗下點同公司、屋企人交待。尤其係屋企人,佢哋最錫我,最擔心我,嗰一晚所有嘢都嚟得好快,已經唔到我一步一步去解決。

同屋企人交待啲咩?佢哋擔心你啲咩?

小花

電視圖片

素人

轉機

網上圖片

新生

網上圖片

《蘋果日報》圖片

唔想再講嗰件事,但係我好開心,可以得到佢哋嘅支持同諒解,慶幸風吹雨打,到咗呢個時候我至知屋企至係真正嘅避風港。

係唔係呢啲時候就見到邊啲係人,邊啲係鬼?

我諗我啲精神主要擺咗喺 care我嘅人身上,其實成件事,關心我嘅人多過落井下石嘅人。

呢件事之後強逼放假,係唔係直接令你諗轉行?決定讀 EMBA?

都唔係嘅,從來都知做女主播唔會做到六十歲,我咁多年都有諗,但嗰一下係有加速咗籌備同行動嘅進度。我更關心嘅係我前途……

從來唔信童話式愛情

有喜歡就有唔喜歡,跟手又嚟咗好多 haters,見到啲負評你嬲唔嬲?

我唔會諗嘢太負面,始終冇辦法討好所有人,惡性批評咁多年聽唔少,如果樣樣都理,就真係好唔得閒。

有冇諗過邊度走出嚟咁多人話你貪錢、收禮物、揸靚車、識有錢人又講同事事非?

問心無愧……我真係取悅唔到咁多人,所以都係嗰句,問心無愧,做好自己嘢就算。

你係唔係真係講過男朋友起碼要月入七萬?

我真係冇講過,我真係唔明喺邊度走出嚟,總之唔係出自我把口……話送我返屋企嘅金融才俊只係普通朋友,話咩揸靚車,都係八、九年車齡,好舊嘅 Benz,係我自己買,絕對唔係咩貴車。

咁你覺得搵男朋友,對方應該月入幾多?

總之唔係講月入,兩個人相處最重要一定係溝通,係睇相唔相處到,要睇生活習慣、價值觀同埋方向一唔一致,搵幾多係身外物,當係 bonus。

今年 32歲,有冇開始心急?

都急唔嚟,你話工作生活我可以控制到就有得急,但感情想急都急唔嚟。我都唔知點解,大家對我呢方面特別感興趣。

你話你做人 EQ唔錯,拍拖呢?有冇 EQ?

醒唔醒?

小脾氣我都會發,但係醒唔醒……我又冇咁樣計算,今次我拗贏你,我唔係嗰啲人。

為咗愛情,你唔理錯對,覺得啱就去馬?

以前都投入嘅喺感情方面,下一次我會小心啲,會諗多小小。每一次感情關係都學到嘢、都吸收到經驗,令我自己更瞭解自己、知道自己想要啲乜。我諗人生每個階段出現嘅人、發生嘅事都對下一步有幫助,我又唔會話上一次係衰咗、瀨咗嘢。

咁同嗰位主播嘅一段,你又學到啲咩?

我諗我會更加珍惜對我好嘅人,原來有人支持有人錫唔係必然,以前唔識表達,𠵱家都學吓關心人哋。

愛情係唔係冇錯對呢?當時你肯去馬係唔係都有你嘅原因?

唔談論過去喇,過咗太耐,我想向前望。我從來都唔係嗰啲人,唔相信童話式嘅愛情,我相信每段感情都唔會一路暢順,都有階段需要磨合需要了解。

32歲人,同許先生嗰次係唔係跌得最傷?

一生都算順利,嗰次的確係一個低潮。但過咗去,有危亦都有機,都係因為嗰年經歷,我至會諗進修、諗轉行,呢個世界嘅嘢都係一環扣一環,就算低潮都無謂諗得太灰太負面。

女心啊,女人!

三個月之內,湊巧遇到三個愛情裡的第三者。

彭順的 Liddy,林國斌的周家怡,還有許方輝的周嘉儀。

人物不一樣,態度卻似倒模:笑罵由人,都沒有在公眾面前留過一滴淚、說過男方的一句不是,對着鏡頭都在笑,說過去的就讓它過去。

這就是女人,當男人在縮,她們只好撐。

鍾意就快D Share啦!