掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

歐遊停藥肥晒 𡃁模奀星經理人爭奪齊昕 [FACE - 416] 齊昕,𡃁模,梁齊昕,MF,



8/5

周五( 8日)晚已經扮靚靚出席香薰活動。散完心,齊昕心廣體胖咗好多,連雙下巴都現埋。

封面

歐遊停藥肥晒 𡃁模奀星經理人爭奪齊昕

俾唔俾人唞下啫?清靜咗冇耐,離家出走嘅香港女兒齊昕又返歸!

浪跡歐遊兩個月,齊昕停藥搞到肥咗又靚咗(好似係),靚呢家嘢你可以話見仁見智,不過明眼人都睇得出,齊昕父親口中嗰個「病了」嘅女,開朗咗就真嘅!

社交網路雖然粗口同以前一樣多,但齊昕家下開口埋口話「被愛包圍」、郁啲又感激身邊人,邊個包圍佢?之唔係近月黐到實一實嘅模經理人 Carman同奀星經理人 Kitty媽囉。

嗰頭話 unlike娛圈人、唔只一次背叛佢,呢頭又攬頭攬頸推心置腹,點解齊昕磁石專吸奀星經理人?不如問下有邊位奀星唔想黐住齊昕上 C1?







離港兩個月,上週三( 6日)齊昕失驚無神喺香港機場打咭,話要告別流浪者生涯。宣告回歸僅僅兩日,週五( 8日)晚中環嘅香薰品牌活動,就見到齊昕 BB打扮得鬼火咁靚走出嚟。一樣咁喪、一樣爆粗,不過齊昕今次唔同在,再唔係獨家村,全程有女傍到實。

5/5

在香港機場打咭,率先自爆回歸。網上圖片

7/5

可能返屋企太開心,三角褲無上裝唱歌跳舞都要 selfie。網上圖片

18/3

相比之下離港前大鬧禮賓府時嘅迷離樣,齊昕 BB真係開朗咗好多。《蘋果日報》圖片

脹爆回歸

兩個月前至危企露台、玩到喺禮賓府報警 call白車,據悉搞到齊昕落晒型,狼英父母固然有責,發明星夢不成反被奀星借過橋才打擊最重。

兩個月來遠離父母同傳媒、去下 P睇下騷,仲見過口中天字第一號偶像碧咸嫂,據知情人士透露,除咗散心,齊昕離港歐遊流浪目的,是需要時間沉澱整理思緒,而歐遊期間更一度停藥,所以先成個肥晒返港。其實去年底開始一心闖娛圈,見過一次咁大把,就被公布會爆粗着三點式拍處女電影,已經一肚氣被人利用;現身李逸朗演唱會,疑似有人為求綽頭,為求上報日夜追魂 call確保齊昕到場。

再三俾人借過橋,齊昕最失望之際同?模向殷(即有翻版高 Ling之稱、拍過微電影《我的女神 Miss》的?模)經理人 Carman一拍即合,回歸首個品牌活動身邊傍住的,正係呢位新晉閨蜜。

Carman旗下都係叫唔出名嘅?模,唯獨叫做有人識係「翻版高 Ling」向殷,同義務幫手嘅前歌手麥貝夷。網上圖片

前英皇經理人部門要員,自立門戶口後手上有李逸朗同梁雨恩,不過四月幫 Don開完音樂會已經各行各路。《蘋果日報》圖片

齊昕回港由 Carman搭線頭炮出席香薰活動,齊昕當晚又捽碟搞氣氛,據悉無任何報酬。

全場傍住齊昕、接受訪問又幫手擋駕, Carman自稱同齊昕純屬朋友,無打算簽佢做旗下藝人。

同屬教友嘅梁雨恩現時為 Kitty媽手上皇牌,復出主打 MV本來屬意請齊昕擔正做女主角吸睛。網上圖片

年頭差啲合拍電影、又去演唱會撐場,據悉齊昕唔滿意李逸朗明過橋,已經不再往來。

齊昕回港,之前幫她接洽不少公開活動的天機公關 CEO鄭紹康,則去咗雲南麗江慶祝生辰,暫未再幫齊昕手!係囉,由得齊昕黐住其他奀星經理人唔使煩網上圖片

斟拍 MV

成功黐身, Carman成為上週末在齊昕社交網絡曝光最密新面孔,連帶旗下藝人 Q「翻版高 Ling」向殷和過氣歌手麥貝夷都有得見報,見效快回報高,所以亦都唔只一個奀星經理人吼住齊昕。

原來李逸朗前經理人 Kitty媽雖然同 Don反面,不過旗下仲有當年唱歌不成轉行賣過 pizza、近日又復出嘅梁雨恩。有人雖然明嬲李逸朗,但出走兩個月一直與 Kitty媽保持聯絡,關係繼續友好。有見齊昕行為癲喪,一舉手一投足都上硬娛頭、保證做網民熱話, Kitty媽正積極遊說齊昕出演梁雨恩最新 MV做女主角。

齊昕同父母關系急轉直下就係因為年頭話要接拍電影,導演劉竣輝話齊昕違約事項已經交俾律師處理:「打俾佢費事俾人話博宣傳,出嚟做嘢都想息事寧人,點都要叫佢哋賠番多少!」即係有錢就解決到網上圖片

《蘋果日報》圖片

「當朋友咁去幫佢!」

又話俾人背叛得多、又鬧「賤格到冇得再賤格嘅人自然會有佢哋嘅下場」,網民以為佢鬧緊狼英父母?其實係娛圈人就真。

不過鬧完轉頭又攬住 Carman見報,仲心郁郁要做梁雨恩 MV女主角,之唔係有人又傻又天真,明星夢未碎,聽聞 Kitty媽實牙實齒話會拍得佢靚囉!

本刊週一致電 Kitty媽,得到嘅回應係:「有構思過,但諗過唔係有個好靚嘅位俾佢,請得梁齊昕,要拍得佢好靚好靚,所以我哋已經冇考慮喇!睇下有冇第二首歌夾唔夾到。」至於𡃁模經理人 Carman一樣否認:「我同佢一齊傾扮靚嘅嘢多,我唔覺得佢想入娛樂圈喎!其實佢應該做名人、發展自己品牌,好似碧咸嫂咁,有需要我都會當朋友一樣去幫佢!」

返禮賓府

次次蒲頭齊昕實有驚喜,上次捧李逸朗場做咗「露暈娜」,今次就不小心驚現三角底。當晚活動後,齊昕亦坐的士返回禮賓府,即係又要對住龍蝦媽囉!

high住走

經常公開鬧爆傳媒,兩個月冇見嘅齊昕身體最誠實,見到鏡頭如魚得水,臨走仲風騷。

連環爆粗

不過做完訪問再被本刊鏡頭追住,齊昕突然火起,連環爆粗。

好家教是咁的

可能齊昕由細喺外國長大,鬼妹性格啦,對住鏡頭講 Fxxk off其實好平常,呢兩年香港人都慣咗齊昕開心爆粗、唔開心又爆粗。係囉,點解香港特首嘅女喺外國大呢?管一個家一個女都管到咁,管晒全香港……你話呢?

開心要爆

唔開心爆

中指常在

母語教學

齊昕去哪兒?

網上圖片

禮賓府藏不住齊昕一顆想做明星的心?既然要跳出去,𡃁模奀星經理人以外,娛樂圈可以讓齊昕泊的大碼頭其實有好幾個。

《蘋果日報》圖片

碼頭 1:回奔特首爸爸

如果冇出路,可以返禮賓府搵梁爸爸袋住先,梁爸爸微服出巡需要大量臨時演員,演出機會有保證。

碼頭 2:做林建名契女

同何傲兒、戴夢夢一樣,同林建名上埋契再簽埋經理人合約, 78歲林伯唔怕契女癲同喪,只要唔好唔聽佢電話、搞到佢喊就得喇!

《蘋果日報》圖片

《蘋果日報》圖片

網上圖片

碼頭 3:不如化敵為友

齊昕做啲乜,蝦頭、龍小菌經理人邵子風第一個企出嚟狙擊,抽水又好惡搞都好,反正帶開藝人,不如帶埋齊昕,下場可能同小菌、蝦頭一樣做咗邵子風女朋友。

中央社圖片

碼頭 4: 3D港女英雄

蕭定一套《 3D紫荊俠》由 11年講到 15年都未開拍,呢個 moment,我諗唔到有邊個比香港女兒做女主角更適合囉!

《蘋果日報》圖片

碼頭 5:親上親則無敵

反正大台已經做咗政府喉舌,唔爭在簽埋特首女做親生女,到時拍埋維穩劇、唱埋維穩歌,一條龍可以攞埋視后同最受歡迎女歌手。

鍾意就快D Share啦!