掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

賺人仔 埋王晶堆 首接強國劇 王祖藍剃毛做哪吒唔造人 [FACE - 416] MF, 王晶, 王祖藍, 祖藍,



大熱天時拍古裝分分鐘中暑,不過有得泊王晶碼頭,隨時下年賀歲片搵王祖藍拍發哥㗎!網上圖片

真面目

賺人仔 埋王晶堆 首接強國劇 王祖藍剃毛做哪吒唔造人

大台小生愈走愈多,即使有約在身的一班親生仔都寧願北上接劇搵人仔,好過拍大台劇攞最低工資。

今年 2月同李亞男結婚的王祖藍,早年憑湖南衞視的扮嘢節目《百變大咖秀》打入內地,拍住 Angelababy等紅星合演強國版《 Running Man》後更加搶手,大把人爭住搵!

曾經講過要有好劇本先肯接大陸劇的祖藍,最近終於獻出第一次,接拍由王晶監製的《哪吒與楊戩》。不過要長留橫店幾個月,又冇得同老婆造人喇!

飾演主角哪吒的王祖藍,連腋毛都要剃埋,佢仲自拍放上微博,真係隔住 mon都聞到味呀!網上圖片

自從拍完《老表,你好 hea》後,王祖藍便冇再接大台劇和綜藝節目,反而長期北上。除了繼續參加《奔跑吧兄弟》第二季 keep人氣,近日亦開始拍攝由王晶監製的強國劇《哪吒與楊戩》。

嘉欣做打女

曾經透露有唔少強國電視台搵佢拍劇、但未遇到合適劇本的祖藍,考慮多年,終於揀了王晶監製的古裝劇。要長期在橫店拍劇,王祖藍冇得同老婆李亞男造人,好在同劇有李亞男好姊妹鍾嘉欣一齊拍,收工都有個伴冇咁悶。

同樣係首次拍大陸劇的嘉欣,今次飾演識法術的女子,最叻穿牆,劇中有大量動作戲份,要吊威吔又要落水濕身,仲有唔少打戲,對做來做去都係柔弱慘女的嘉欣,算係好大突破。唔知臨出發前有冇叫王晶愛將兼「前度」伍允龍教下路呢?

鍾嘉欣亦係首次拍內地劇,好在有祖藍同羅家英(上圖左)睇住,應該唔難適應。網上圖片

網上圖片

《奔跑吧兄弟》有 Angelababy、鄧超、范冰冰男友李晨等壓陣,收視極好,連帶祖藍在大陸亦爆紅!網上圖片

12年在綜藝節目《百變大咖秀》扮葫蘆娃,扮嘢能力備受內地觀眾激讚。網上圖片

《老表,你好 hea》收視唔錯,不過焦點竟然去咗蔣志光、張繼聰身上,祖藍反而少咗人講。網上圖片

同李亞男今年 2月結婚,不過祖藍要努力搵錢,未有時間造人。

鍾意就快D Share啦!