網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月13日 星期三

《大時代》集體出土 終於等到藍潔瑛復出 [FACE - 416]MF, 大時代, 藍潔瑛,



「玲姐」接受 now觀星台訪問,唔認自己當年靚絕五台山,不過化番妝,都仲係好省鏡。

全知言

《大時代》集體出土 終於等到藍潔瑛復出

好嘢喇喎,就講多幾嘢、洗多幾次版都唔怕厭,冇錯,又係《大時代》!鬼叫大台啲新作想搵個人講下都冇咩!

神劇即係神劇,仲係有能耐帶契班演員再做話題人物。但見到人人有工開,唯獨「玲姐」藍潔瑛接受 now觀星台梁榮忠訪問,曾經靚絕五台山,𠵱家住公屋單人戶、攞綜緩仲要個個月等人接濟,你都咪話唔心噏。

不過由日日無所事事,行落去赤柱大街呆坐扯煙,到今次肯化番個靚妝,面對番鏡頭,總算係個好開始。嗱!玲姐肯復出,一定大把人想睇!

講番當年拍《大時代》,玲姐自爆韋家輝唔滿意佢個經典校服 look,要重拍。電視畫面

「益蟹」陶大宇就做咗有線《我愛煮食男》主持,講到《大時代》可能拍電影版,就話有得拍,角色奀啲都唔怕。

雖然經濟環境麻麻,不過早前《 FACE》發現藍潔瑛乖乖返精神科覆診食藥,精神大有進步。

「孝蟹」同「方敏」一齊接受梁思浩訪問, 51歲邵仲衡話傾緊新劇,楊羚復出機會就極微。

鍾意就快D Share啦!