掃呢頁CODE去手機

2015年5月27日 星期三

陳嘉桓識做益龍友 [FACE - 418] 陳嘉桓,MF,



陳嘉桓當日就得呢一下「崵身」,只得幾秒就搶到當日主角彭于晏鏡頭,人哋主場搶到幾秒算係咁

全知言

陳嘉桓識做益龍友

角度從來都好重要,尤其係女星。好似上星期日( 17日),索女陳嘉桓出席一護膚品牌活動,最初一身白背心運動 look,雖然身材係好,不過條事業線就唔覺好突出囉。

直至佢坐上健身單車,陳嘉桓𠌥一𠌥身,再將上身扭一扭,成個焦點就出晒嚟,在場龍友最期待一刻亦終於降臨!雖然搞咁多嘢,現場班師奶妹仔 fans都只係向住男神彭于晏尖叫,不過氹掂目標觀眾,即係班龍友咪得囉!

當日直頭係彭于晏主場,粉絲團迫爆朗豪坊,連班龍友都唔夠佢哋人多勢眾。

彭于晏雖然着得密實,但一身白色西裝成個白馬王子咁款,加埋「萌笑」,輕易秒殺台下一眾女粉絲。

鍾意就快D Share啦!