網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月27日 星期三

拍抗爭片身不由己 學舌鳥主腦:或者有一日我哋成功 [FACE - 418] MF,



24歲的游學修一直想做導演和演員,受去年雨傘運動影響而成立學舌鳥,學舌鳥所有影片都由他編劇。

爆 Like王

拍抗爭片身不由己 學舌鳥主腦:或者有一日我哋成功

學舌鳥又出新片,長達 10分鐘的《激戰獅子山》向半年前在獅子山掛「我要真普選」直幡的蜘蛛仔致敬,同時延續抗爭精神,學舌鳥主腦游學修做埋男主角,又請來男神王宗堯客串演出,當然成為話題。

游學修早前又為「雨傘節」演楝篤笑,言論卻被人誤會他自認「左膠」,最近更被人插借「雨傘」抽水!游學修其實是畢業於演藝學院電影電視編劇系,最初只想做個普通演員、導演,卻被政治洪流衝擊而決定為抗爭拍片,他直言係「身不由己」,但唔會係「左膠」囉!

早前李力持取笑港人唔知乜係「真普選」,游學修即扮李力持拍片,反笑他的《真係笑話》。 YouTube畫面

訪問期間巧遇「政改奸人組」,主張和平非暴力的游學修都忍唔住起腳踢到「奸人組」飛起。

在《激戰獅子山》游學修扮「香港蜘蛛仔」掛 banner,原來他只學了 5日攀石:「我以為自己會驚,但去到又 ok喎,嗰度真係獅子山懸崖嚟!」 YouTube畫面

F:《激戰獅子山》提到和平非暴力,𠵱家仲適用嗎?

游:喺獅子山掛 banner呢件事我覺得好鼓舞人心,我相信大家黃絲、反建制立場嘅人係好興奮嘅!我都係!所以想 recall番大家當日見到獅子山 banner嘅感覺咋嘛。雖然呢半年好多嘢令大家好洩氣,但係想有啲激勵囉。和平非暴力呢點係當時大家嘅想法嚟,今時今日已經過時,已經變成笑點你踢我一腳,我話喂我哋和平非暴力,其實係笑點,𠵱家(暴力抗爭)要睇情況,反水貨我都有去,嗰日喺商場(警察)噴晒胡椒噴霧,唔通我叫佢哋(示威者)唔好郁咩,梗係唔係

F:早前嘅「雨傘節」譭譽參半,你嘅「左膠」言論俾人誤會,需要澄清嗎?

游:「雨傘節」係想以藝術形式記錄番件事啫,我唯一唔鍾意係個名囉!個「節」字令人覺得係慶祝,其實主辦單位唔係想慶祝嘅!而我演講內容最核心方向係既然大家都反建制,唔應該互相指責;你鬧我「左膠」,索性認咗就唔使再拗落去,好似你鬧我弱智,我唔同你拗!但其實我冇認係弱智囉!

片中有王宗堯參與演出,劇情講男神現身都唔夠獅子山掛上「我要真普選」咁震撼。

游學修早前在「雨傘節」楝篤笑,他提議黃絲既然被人鬧係「左膠」,倒不如直認算數,無謂罵戰。

《狂舞派》導演黃修平上年拍攝《愛的根源》(暫名),游學修參加公開試鏡成功,在戲中飾演年青版林海峰。網上圖片

F:你之前拍咗《狂舞派》導演黃修平部新戲,但黃絲形象咁鮮明會唔會影響星途?

游:套戲係雨傘運動之前拍嘅,雨傘運動時導演都有出嚟講過嘢,所以大家理念相同,佢冇叫過我唔好搞咁多嘢,佢自己都有企出嚟啦,我諗佢大鑊啲,我估佢大鑊過我我𠵱家未見有咩影響,本來就 nobody啦,唔理得咁多。

F:點解會搞學舌鳥拍政治題材呢?

游:由細到大對電影幕後幕前都有興趣,上年年底搞咗學舌鳥,單純地認為係正確嘅事啫,講緊香港人關心嘅嘢;其實我想搞啲唔關政治嘅片,絕對想,只不過政治𠵱家太重要,初初扮陳浩南都冇出自己名,但慢慢行下行下已經身不由己啦,你話會唔會後悔咁又冇嘅!或者有一日我哋成功呢,成功咗我哋咪主流囉!到時驚嘅咪係嗰啲投共呀、建制嗰啲人囉!

鍾意就快D Share啦!