網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月20日 星期三

偷食長腿 G.E.M.  Eddie發誓戒蒲戒酒 朱慧敏受氹:除非捉姦在床 [FACE - 417] Eddie,鄧紫棋,G.E.M.,G.E.M,朱慧敏,MF,



未婚夫偷食報導出街當日,眼濕濕回應嘅朱慧敏事隔三日態度大逆轉,表示對 Eddie依然信任。

封面

偷食長腿 G.E.M.  Eddie發誓戒蒲戒酒 朱慧敏受氹:除非捉姦在床

人類總要重覆犯錯,尤其是男人。

偷食唔出奇,奇就奇在女人話咁易就氹得番?繼周慧敏、李心潔、鍾舒漫後,最新「愛是原諒和寬恕」嘅有朱慧敏。

拍拖三年,夜蒲攬女唔係第一次,今次買晒金器揀埋裙褂,臨結婚先嚟偷會「長腿 G.E.M.」,殊不知斷正唔夠一個星期, 34歲朱慧敏又忽然心軟:「夜蒲不等於出軌,除非給我捉奸(姦)在床,否則我對他依然信任!」睇個勢今次唔只「袋住先」。有個咁好嘅女朋友,向住本刊鏡頭發埋誓戒酒戒蒲嘅 Eddie,好心以後真係要生性喇!







港女盲撐到底可以去得幾盡?二月至宣布向朱慧敏求婚成功, 36歲 Eddie三個月唔夠就被發現掉低未婚妻,夜蒲完仲有下文,拖實戰鬥格索女。又拖又攬上埋樓,種種疑點下,朱慧敏第一個反應最合理,帶住淚光話要延遲婚期。不過心腸硬唔夠一星期,週一( 18日)再回應《 FACE》,態度已經 180度軟化,點解?

「小三」潛水

小三「長腿 G.E.M.」事發後被極速起底,原來中文名叫陳惠敏,愛扮國際 G.E.M.金魚嘴,仲喺私人 ig回應事件:「越描越黑。」網上圖片

夜蒲攬女唔係第一次,不過見朱慧敏堅嬲,上週五( 15日) Eddie首次發聲明,表面向外道歉,實情句句都係向朱慧敏求情。

口技了得

被爆偷食之後,連日來 Eddie只在屋企附近出現,更不時忙着通電話,未知是否向朱慧敏補鑊?

拍拖三年未戒過蒲,攬女坐大髀都被人影過幾次,次次拆得掂都係靠把口,今次亦不例外。報導出街當日, Eddie表面對外發出道歉聲明,死撐無偷食之餘,句句都係向女友隔空發功:「姑勿論每次報導是否完全是事實全部,我實在忽略了從她角度出發,忽略了要保護她的部分。」

對外認完衰,對內 Eddie連日啟動短訊道歉模式,三兩日已經成功扭轉局勢。 Eddie把口有幾叻,知情人士引述實例,話說二人籌備婚事揀裙褂, Queenie試上身第一套, Eddie已經話收貨, Queenie嫌 Eddie求其,有人即兜:「你以為我鍾意套衫?我係鍾意你個人,無論你着乜都好,我淨係想即刻娶你返屋企咋!」咁講,係女都冧

拍片求饒

得到 Queenie原諒後, Eddie周日見記者亦放下心頭大石,話同 Queenie「有磨擦所以去搵正能量」,又話「除非應酬,唔再飲酒」。

網上圖片

據悉 Queenie會照原訂計劃結婚,除咗怕身在美國的家人擔心,亦因為聽慣 Eddie肉麻情話。

WhatsApp回覆: Eddie是一個好人,相信他!

連續三日被 Eddie短訊加人肉求情後,朱慧敏再次心軟,回覆本刊透露心聲。

《蘋果日報》圖片

做生意多女埋身

不過, Eddie都有為婚事努力,心知經濟能力未夠,在演藝事業又未有突破,拉埋女友投資華星冰室,只可惜做生意,令 Eddie有更多藉口應酬,又真係多咗女性埋身。

真的好假的好,最嬲係每次「出事」, Queenie都變監護人對外拆招,相反當女朋友有需要時,男方就次次唔見人。

據悉,偷嗒「長腿 G.E.M.」前一個月, Eddie已向 Queenie報定案,未婚夫妻因此冇見成個月,一來 Queenie入股冰室後兩人磨擦漸增、二來 Queenie因為跟無綫續約問題而煩惱,再加埋偷食風波, Queenie本來立定決心作個了斷,但因為一個「信」字,決定只把婚禮延期。

而連日來的新聞,亦驚動 Queenie身在美國的家人;本週一( 18日), Queenie回覆《 FACE》表示除非捉姦在床,否則都願意相信 Eddie,順便亦安撫遠方的家人。

喜愛夜蒲

食波餅

《忽然 1周》圖片

俗語有云一次不忠、百次不用,話到明一次吖嘛!如果十次八次不忠,咁又唔同計法。其實拍拖三年, Eddie彭懷安未停過蒲,蒲親就實有女埋身,「長腿 G.E.M.」算係乜?更戰鬥格嘅佢都攬過唔少。

未同朱慧敏行埋時, Eddie試過拖長腿妹夜蒲,正式拍拖後,又斷正俾低胸𡃁模仙樂都挨住行。咁啱嘅?嗰次又係話送人返屋企喎!仙樂都對本刊說:「我哋之間好少提佢女朋友……希望佢哋可以開花結果!」

坐大髀

網上圖片

年頭未求婚又有大批喪玩相在網上流傳,明明坐晒大髀攬晒腰,朱慧敏都可以話 Eddie係介紹緊餐廳菜式俾韓國朋友,又係絕對信任!

Eddie:冇做過越軌行為

本來對外多句說話都唔肯講,但知道今次玩大咗,週日( 17日) Eddie見到《 FACE》即刻暢所欲言,更拍片向 Queenie發誓:「我哋有溝通過,要重申我同佢(長腿 G.E.M.)冇做過一啲越軌嘅行為, Queenie由始至終係相信我,不過喺籌備婚禮上需要時間磨合。我哋冇聯絡呢一個月,大家都有搵方法冷靜,佢去行山拜神,我就去吸收下啲正能量。我相信之後 ok嘅,我唔開心都會借酒消愁,又因為飲酒俾人影過幾次,雖則冇越軌,但對大家都唔係咁好,我相信以後嘅日子,除咗應酬要去飲酒,我唔會飲酒,令到身邊錫我嘅人可以放心。」

戒煙、戒酒、戒蒲都好,但最緊要都係戒色。難得女友肯畀機會,自己醒定喇!

Eddie冇樓揸手

演藝事業不如未婚妻, Eddie連冰室生意亦要靠 Queenie入股支持,據悉成為華星客棧合夥人後, Eddie和 Queenie多了不少磨擦。《蘋果日報》圖片

出事後 Eddie突然生性,每日除咗去冰室就係返大埔家深閨。

話過要同 Queenie生十個,婚事差啲告吹嘅 Eddie嗱嗱聲爭取表現,幫手湊外甥。

月供 2萬私樓倒貼

朱慧敏於 13年以 490萬購入清水灣半島單位,現市值 560萬,原來是準備和 Eddie結婚後入住。

《蘋果日報》圖片

男卑女尊

一個係過氣兼未紅過男團 EO2成員,一個係 04年港姐亞軍,朱慧敏當年選港姐已經係大熱。圖片

拍劇多年角色不斷, 12年《天與地》更是 Queenie事業轉捩點,相反 Eddie撈足幾年最叻都係做黑社會同大賊。網上圖片

朱慧敏近年拍《愛.回家》人氣急升,同馬壯一段情喺劇中修成正果,可惜現實就……

圖片

周慧敏 分即是婚

如果倪震咀大學生張茆係孔雀開屏之中嘅經典,咁周慧敏宣布分手十三日後又話結婚就係經典之中嘅經典,事隔七年,永遠玉女呢個決定都仲係一個謎。圖片

張筱蘭 唯我獨忠

馬德鐘有個花名「馬不忠」,係電視城一代雜食王, 11年仲疑似非禮陳嘉桓,慘得過老婆張筱蘭淨係信老公一個,仲掉轉頭叫陳嘉桓潔身自愛。《蘋果日報》圖片

江美儀 選擇失明

拍拖九年,男友吳君祥 12年咀過嚴淑明,去年又曾經十指緊扣拖中女,影晒相江美儀照樣扮睇唔到:「我信佢,當佢應酬!」圖片

李心潔 最後無事

彭順偷食𡃁模唔係第一次,李心潔當無事發生都唔係第一次,就算去年帶住 Liddy咀到去圓方,李心潔一樣帶住彭順飛去韓國參加好友許茹芸婚禮,粉筆字一樣抹咗佢。網上圖片

鍾舒漫 神愛罪人

02年出道,吳浩康吸毒食女認過錯無數次,年頭又背住未婚妻鍾舒漫偷食大胸女斷正。可能虔誠基督徒都有一顆仁慈的心,鍾舒漫又係呢頭話分手嗰頭又約吳浩康行街街。

鍾意就快D Share啦!