網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月13日 星期三

hehe 基網瘋傳床照  FAITH新仔做祼模 [FACE - 416]



只得 21歲的 Dawn,最近加入 FAITH成為新成員,擅於跳舞及唱歌的 Dawn一早操到一副好身材,所以加入 FAITH之前,曾做裸模影床照。

網上圖片

真面目

hehe 基網瘋傳床照  FAITH新仔做祼模

去年在香港堀起的 MK-pop,除龍頭大佬天堂鳥跑出外,另一隊 FAITH亦跟得好貼追住上。不過最近 FAITH由原本的三人男子組合驚變四人組,其中一員 Wave慘被踢走離隊,最近加入兩位新成員鄧鈞耀( Dawn)及楊珀麟( River)。

FAITH新仔 Dawn,前名叫 Edmond的他, 3年前曾參加過《 FACE》的 UStar校花校草選舉,雖然落敗,但好多人認得佢,最近在同志網內就瘋傳 Dawn的裸模照,相中 Dawn只着住三角底褲自摸又瞓床,基味好濃喎!

去年香港流行起 MK-pop熱潮,繼天堂鳥之後,由 3位 90後組成的 FAITH追住上,上年一首〈 MaMa Easy〉點擊率高達 140萬次,兩方勢力撐到行。不過 FAITH由去年 3月出道至今僅一年多,竟出現人事大變動,上週舊將蔡子軒( Wave)被踢走,隨之換上兩名新血,包括鄧鈞耀( Dawn)及楊珀麟( River)頂上,由原本 3人組合變身 4人男團。

雖然平時見 Dawn陽光又斯文,但着住內褲瞓床做裸模就基味甚濃,唔怪得最近他的肌照在同志網瘋傳。

網上圖片

踢走 Wave

去年緊接天堂鳥出道的 FAITH,由 Sky、 Hiu Yong同 Wave三個 90後組成,而 Wave更成為隊中靈魂人物,但上週卻慘被飛甩。

網上圖片

身上完全冇肥肉加上 fit爆鋼條身型,着起三角泳褲,都唔覺只得 169cm喎!

網上圖片

瞓床騷肌

不過 FAITH上週先公告加入新血,新成員 Dawn即被起底外,最近更成為同志網紅人,事關他曾為影裸體相的攝影師拍下不少瞓床肌照,竟在同志網瘋傳。

相中只見身穿三角內褲的 Dawn,躺在床上擺出誘人姿勢,而其他照片,亦只見 Dawn赤裸上身只穿三角泳褲及超短波褲,雖然身高只得 169cm唔算高大威,但總算練出一身鋼條肌肉身型。估唔到外貌陽光又健康的 Dawn,做起裸模可以咁 open,有傳仍有更徹底的全裸相未曝光。

澳門即有騷

上週先公佈由 3人變 4人組合的 FAITH,上週六便一行 4人以新陣型拉大隊去澳門做表演,在台上又唱又跳,有板有眼。

除(左二) Dawn之外,另一新成員(右二)名叫楊珀麟( River),但暫時風頭仍不及 Dawn。

「唔乖冇得留低!」

Dawn的經理人 Percy,對於 Dawn所影的肌照,覺得好似一般掛在街上大廈的海報,但他說如果 Dawn係唔乖,一樣冇得留低。

《 FACE》本週一( 11日)曾致電 Dawn本人,但他聽到「床照」兩字,即騰雞到口窒窒:「係啦,係啦,都喺嗰句,你搵我經理人,佢哋會答你。我唔方便講太多,唔好意思。」之後《 FACE》再找 Dawn經理人 Percy Wong回應,他起初亦力撐 Dawn:「其實啲相好似喺街上大廈掛嗰啲海報咁。」

當告知他有傳 Dawn仍有更激裸照未流出時, Percy即變得嚴肅:「我真係要同佢溝通一下,如果佢真係曳嘅話,唔乖嘅人係冇得留低。」咁 Dawn以後真係要醒醒定定。

Wave被飛冇通知

FAITH大換血,但上年做開荒牛打江山的成員蔡子軒( Wave),日前突然在 ig自爆,要粉絲留言才知被踢走。被飛都冇知會,之後 FAITH方面先在 fb出聲明,指 Wave私務繁多,無時間兼顧 FAITH工作,搞到出唱片計劃延誤,所以先加入楊珀麟( River)及鄧鈞耀( Dawn)頂上。

上週 Wave突然在自家 ig爆出,原來自己被飛都冇人通知,唔嬲就假。

網上圖片

之後 FAITH公司先補鑊,在 fb出公告指 Wave因私務繁忙,令唱片計劃延誤,才換上兩位新成員替代他。

網上圖片

雖然 Wave被飛,但本週一( 11日),仍玩自拍短片上載 YouTube,還開心表示收到韓國男團 INFINITE的新碟做禮物。本刊亦曾聯絡 Wave,但未有回覆。

YouTube畫面

天堂鳥笑:嗰班小朋友

天堂鳥由去年組成至今,依然都係 3個人齊齊整整,未有人事變動。

FAITH飛甩舊將 Wave,改組由 3人變 4人,會唔會對死敵天堂鳥做成威脅?天堂鳥的經理人 Oddy聽到此消息後,卻笑稱:「啊!嗰班小朋友。 3減 1加 2變 4,其實我哋都唔知,不過我哋都會祝福佢,大家都係同行。」

鍾意就快D Share啦!