掃呢頁CODE去手機

2015年5月3日 星期日

周柏豪慘遭性騷擾:IG收男人裸露相 柏豪,BKD_S,周柏豪,



周柏豪自爆成日喺Instagram畀人性騷擾,當中有唔少係男人嘅裸露相,咁得人驚?

next 1/1 pre

男神嘅魅力果然沒法擋,連男人睇見都會心動!

next 1/1 pre

周柏豪同粉絲親民Say Hi!

next 1/1 pre

周柏豪大唱情歌冧粉絲。

next 1/1 pre

粉絲睇見柏豪個「型仔樣」,忍唔住狂咀!

next 1/1 pre

柏豪嘟嘴仔嘅樣好可愛呀!

next 1/1 pre

粉絲將紙摺成花送畀柏豪,而板嘅背後就係捐款嘅收據,十分意義。

next 1/1 pre

大合照

next 1/1 pre

周柏豪笑言架車成日畀粉絲咀,令佢懷疑係男人所為。

next 1/1 pre

鍾鎮濤嘅大女鍾嘉晴係柏豪粉絲!

next 1/1 pre

周柏豪有喺社交網同大家分享過個唇印。

next 1/1 pre

歌手周柏豪舉行新碟簽唱會,吸引近三百粉絲到場,場面墟冚,包括鍾鎮濤的大女兒鍾嘉晴亦有到場搵柏豪簽名。活動上,柏豪表示下星期開始將要到新加坡、美國、歐洲等地宣傳和開個唱,非常忙碌!之後他與粉絲大玩遊戲,先與歌迷模仿他的專輯封面造型,勝出者得到柏豪的簽名海報。

塊「面」畀粉絲狂咀

而在另一遊戲中,粉絲需塗上紅唇膏,然後在柏豪的面具上錫錫,面具上最多唇印就能勝出。雖然不是錫在柏豪真人的面上,不過柏豪看到這個情景都不禁說尷尬:「見到自己畀人錫,想問自己『無嘢嘛』?」場面搞笑。因兩邊粉絲打成平手,所以能與柏豪抱抱作為禮物。而柏豪的粉絲亦帶來了有心思的禮物,用紙摺成花,再黐在一塊板上,而板的背面有多張捐款的收據,柏豪解釋:「我七年前啱啱出道有個公開活動,啲Fans送咗好多花畀我,但我覺得如果佢哋次次都送會好浪費,因為花會凋謝,就叫佢哋不如捐錢,再將啲單摺成花畀我,我屋企有個木盒裝住佢哋,有一直keep住!」

車窗印滿唇印

接受訪問時,忙碌的柏豪透露明天已要離開香港,到中山開簽唱會,他又謂今天的簽唱會其實爭取了一段長時間:「因為年頭開始喺唔同地方搞簽唱會,但都冇香港份,所以都叫公司睇吓幾時可以搞得到同埋今日香港都贏晒啦,咁多個唇印,因為尋日喺順德一上車,就見到車窗有9個唇印,有啲我懷疑係男人!(有同性市場?)希望啦,希望個市場再闊啲!」

收瘋狂粉絲不雅照

提到瘋狂粉絲,柏豪表示經常在Instagram上收到很多不能公開的相片:「有時收到都驚一驚,有啲裸露呀,男嘅,又有啲好私人嘅問題問我呀,我都唔答架喇,即刻delete,驚click錯!好多小朋友成日撳我部電話,因為我會畀兒歌佢哋聽,驚佢哋撳咗出嚟!」

同媽咪緊密聯絡

而下星期為母親節,但柏豪有工作在身,所以只能提前與母親慶祝。不過,他表示母親好「In」,他們會用WhatsApp和Instagram交流,又笑言母親比自己更忙:「佢同我爹哋一個月去一次旅行,仲忙過我!就算我幾辛苦,拍戲要瞓垃圾崗都好,知佢開心,我都為佢開心,幾辛苦都值得!」問到打算送甚麼禮物?柏豪就表示母親沒有甚麼要求:「佢成日都話想睇吓呢個世界,所以我會叫佢跟啲朋友去吓旅行。同埋早排爸爸有啲唔舒服,我都有啲擔心,不過依家好番晒,都想佢哋可以睇多啲個世界!」他又謂上年生日與家人到北海道旅行,而新年亦有與家人到泰國曬太陽,不過今年生日就未必有假放。

鍾意就快D Share啦!