網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月2日 星期六

密密推job大褸遮肚 高圓圓疑有喜 圓圓,高圓圓,



高圓圓近日出親嚟都刻意着大褸護肚,令到懷孕傳聞更加似層層。

next 1/1 pre

去咗紐約嘅圓圓,胃口相當之好。

next 1/1 pre

心情大靚嘅佢,仲上載咗啲靚相同網友開心share。

next 1/1 pre

高圓圓近期除咗頻頻推job,仲頻頻着大褸。

next 1/1 pre

高圓圓之前同趙又廷(右圖右二)返鄉下唐山祭祖時,除咗刻意着大褸遮肚,仲要有啲肚凸凸咁。

next 1/1 pre

圓圓與趙又廷婚前婚後均不時傳有喜。

next 1/1 pre

現年35歲內地女星高圓圓,與31歲台灣男星趙又廷,去年6月在北京註冊結婚,同年11月在台北舉行婚禮。

無論婚前婚後,圓圓與趙又廷多次被傳有喜,不過二人一直予以否認。但據知,近日已極少出席活動的圓圓,近期密密推job,包括品牌活動及廣告,而且未有解釋原因,似有難言之隱。加上上月初,圓圓原要到武漢出席電影活動,卻臨時缺席。雖然事後導演解釋她是患了急性腸胃炎,以致上吐下瀉,但由於活動前幾日圓圓身體還是好好的,故難免令人猜測密密推job的圓圓其實是害喜。

上月清明節,圓圓和趙又廷回女方家鄉唐山祭祖時,亦以長皮褸示人,似是要刻意遮着腹部。而圓圓對上一次公開亮相,是日前出席電影首映,當日她身穿寬鬆傘裙,腹部微隆,孕味甚濃!

圓圓近日已飛到紐約,並在微博上載近照,相中的圓圓同樣是刻意穿上大褸遮肚,而且更大啖熱狗,令懷孕傳聞更見似層層!記者就懷孕傳聞聯絡趙又廷助手,惟至今仍未獲任何回覆。

鍾意就快D Share啦!