網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月27日 星期三

Mandy 520生女 洗米華親揀BB用品 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,





其他影片:>>






520「我愛你」呢日生B,無論呢一日係有咩意思,對於Mandy Lieu同洗米華來講,絕對係大日子。原定預產期係5月中,不過呢個B女就遲咗幾日先出世。好彩洗米華完成晒手頭上嘅工作,搭飛機去倫敦搵Mandy,都趕得切見證住自己個B女出世。

洗米華19號飛到去倫敦,同助手步出機場之後,就扯兩啖煙就直奔醫院。約莫中午12點,洗米華就坐車離開醫院,2個鐘頭後就見到洗米華拎住幾袋嘢番醫院,當中更包括兩袋Harrods。《壹》仔現場所見有食物、BB衫褲以及日用品。

不過呢日洗米華仍然好緊張,有知情人士透露,其實之前都已經預備好晒所有嘢,只係洗米華對於佢同Mandy嘅BB都非常著緊,好多嘢都係由佢親手揀,總之bb用嘅、著嘅咩都要最好。

去到20號,洗米華係下午又再離開醫院,一樣買外賣比Mandy食之外,再係Harrods掃多袋BB用品。呢日洗米華全程笑笑口,睇來Mandy已經生咗,終於鬆番啖氣!

鍾意就快D Share啦!