網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月30日 星期六

Mandy Lieu 產後餵人奶 Mandy,劉碧麗,Mandy Lieu,





其他影片:>>






混血名模Mandy Lieu上周三於倫敦為周焯華(洗米華)誕下B女,比洗米嫂陳慧玲搶先一步為洗米華誕下「華種」,令今天剖腹誕B的洗米嫂大怒。

昨日Mandy的生意夥伴、同屬模特兒出身的李月(Bo Bo),於網上貼了一張跟Mandy的合照,昨日身在北京的Bo Bo透過電話說:「其實嗰張係一年前Mandy整咗個蛋糕為我慶祝生日,因為後日就係我嘅生日。」問到Mandy的近況,Bo Bo說:「佢生之前我哋喺英國見過面、食過餐飯,當時已經知道係女,雖然個肚好細,但佢覺得最緊要健康,見佢都好開心。因為我都係媽媽,所以大家都有傾吓BB經,當時佢都有講過BB出世後會餵人奶。」Bo Bo表示Mandy產女後亦有透過短訊祝福自己生日,據知Mandy休養一段時間後便會回港,並有意進軍美容生意。

採訪:栐仁

鍾意就快D Share啦!