網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月27日 星期三

快過正印! Mandy倫敦產女 洗米華陪實 洗米華,Mandy Lieu,Mandy,周焯華,





其他影片:>>






華嫂鐵定5月30日提早刮腹產子,希望可以年年生日都獨霸洗米華。至於Mandy Lieu,一直盛傳佢個肚無料到,由話佢陀B開始,都未曾見過Mandy肚凸凸。不過事實勝於雄辯,《壹》仔獨家影到Mandy Lieu同洗米華抱住個b出院!

19日一落機唔係去酒店,而係即刻飛去醫院,雖然唔係第一次做人老豆,但係要迎接同Mandy嘅愛B,間中落樓狂扯煙,就連睇電話都心不在焉,睇來洗米華唔多唔少都好緊張。冇催生,揀用水中分娩,最終B女就係5月20日諧音「我愛你」嘅日子出世。完全順產撞正呢日出世,真係夾都冇咁準。

休息唔夠1日,Mandy 手帶都未除,同洗米華一齊湊住個B女出院,話晒係掌上明珠,洗米華全程細心呵護住,就算上車都好,都一樣唔假手於人!
鍾意就快D Share啦!