掃呢頁CODE去手機

2015年5月13日 星期三

野外拍MV!吳若希敏感部位畀蚊咬 吳若希,

1431441255860.jpg



歌手吳若希(Jinny)為劇集《武則天》片尾曲《眼淚的秘密》拍攝MV,當日晨早要在野外山頭取景,害得她美臀慘被蚊咬,Jinny笑說:「其實已經做足防蚊措施,噴咗蚊怕水亦貼咗防蚊貼,但啲古惑蚊居然咬喺我PatPat度,敏感位置又唔可以隨便『R』,真係好可惡!」

畀蟲嚇到尖叫

導演Jacky將現場環境營造出仙境虛幻的感覺,需要燒香放大量的煙,Jinny一邊被煙薰一邊要表現優美的形態,甚至要攀樹坐都不介意,唯獨她最怕小昆蟲,拍攝途中突然有隻蟲爬上她身上,嚇得Jinny高八度叫聲大嗌,她笑說:「我被嚇到好可憐咁發麻咁嗌,但佢哋竟然開心到大笑!」

歌詞唱出心聲

面對之前母親入院、外婆去世等連番打擊,Jinny難過之餘也只能堅強面對,這首《眼淚的秘密》唱出了她的心聲:「呢首歌講武則天嘅愛情經歷,性格好強勢,但無論幾厲害,背後都一定有不為人知嘅付出、犧牲,愛情就係佢嘅弱點。」演繹時固然有把過往愛情經歷代入其中,但更大感受是覺得他們與做藝人很相似,表面風光精彩,但都有軟弱的時候,軟弱時依舊要笑臉迎人,或只可以躲起來。所以有一句歌詞令她感受好深刻:「誰能及我驚天動地,連流淚都覺嫵媚...」完全就唱中她的心聲。

唱到踹不過氣

Jinny更指唱這首歌有一定難度,除了高音外,唱到副歌部份因為歌詞比較密,會唱到喘不過氣,所以事前有用心去上堂學習掌握技巧。之前的《越難越愛》熱潮未過,這首新歌已經又深得外界喜愛,Jinny感謝大家支持,會繼續努力。

14314413712507.jpg

吳若希美臀慘被蚊狂咬,佢搞笑話敏感部位唔可以隨便「R」。

14314413724456.jpg

若希BB好靚靚呀!

14314413732435.jpg

若希BB話《眼淚的秘密》嘅歌詞唱出佢嘅心聲!

鍾意就快D Share啦!