網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月23日 星期六

夠創意!Pizza Huts盒變投影機 生活+趣聞,



成日聽人話香港無咩創意,咁又未必! 最近有外國網站就報導香港嘅Pizza Huts將會推出4款特別嘅Pizza 盒,分別以「浪漫」、「動作」、「恐怖」以及「科幻」為題。

用家訂購Pizza時,可以喺呢款款限量特製嘅Pizza 盒上面開一個窿,然後將隨盒附上嘅鏡片裝上,再用盒內的紅色膠架作為支撐,將個電話放上去,就可以成為一個投影器。盒上會有一個QR Code,只要用電話一掃就能播出影片,再配埋個Pizza 盒投影器,輕輕鬆鬆就可以係屋企扮影院。

呢個創作就來自香港廣告公司「Ogilvy & Mather HK」,有份創作呢個Pizza 盒投影器嘅人就話希望可以將以往廣告嘅概念來一個創新,而Pizza Huts行政總裁都話呢個設計可以令到顧客可以邊食pizza邊睇戲。
隨盒附送鏡片
四款任揀
首先開個窿
掃瞄QR-Code播片
用個紅色架擺好電話
搞掂就可以睇戲
鍾意就快D Share啦!