網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月26日 星期二

大S日日驚BB胎死腹中:是不是沒心跳了? 大S,徐熙媛,



【高齡產婦的憂慮】大S日日驚BB胎死腹中:是不是沒心跳了?

2015-05-26 16:40:00



小玥兒去年4月出世,轉眼歲幾,感覺好似好大個咁喇喎…

高齡媽媽不易為,40歲徐若瑄為陀B可謂吃足苦頭,因為胎位太低,亦有傳因為子宮虛弱流產,故需接受子宮頸環紮手術,且臥床至今已逾五個月。同屬高齡產婦、已屆38歲嘅大S(徐熙媛),去年4月誕下女兒汪希玥(小玥兒)後,渾身散發母愛。但其實佢懷孕期間,亦天天擔驚受怕,成日懷疑BB胎死腹中,壓力好大。

最近大S去上海錄影內地節目《你正常嗎》,剖白懷孕期間心路歷程。佢話,當時真係日日擔心BB會死。大S話:「看我妹妹(徐熙媛)懷孕就是一般的孕吐,可我自己懷孕後,常常會懷疑孩子死在我肚子裏,每次產檢都問醫生,『是不是沒心跳了?』。醫生罵我:『你可不可以別講那麼大聲!外面的孕婦聽到會被你嚇死。』大概是我懷孕的時候心態不正常。」

BB出世之後,大S仲坐緊月,已經嗌減肥,連續一個禮拜只飲湯水,餓到天旋地轉。大S自責:「這是非常錯誤、不健康的做法,也順便提醒媽媽們不要在月子期間減肥,要減也得在生完三個月後進行。」

雖然陀B期間擔驚受怕,但大S話佢仲好想生二胎第三胎,佢話:「現在想還是順其自然吧,如果我這個年紀還生得出來,那就生。」佢又笑言人家係「虎媽」,佢就係「貓媽」:「我女兒每天一起床就喊『媽媽』,要我抱她,然後開始指東指西。我懶得走,說那邊不好玩,她就『嗯嗯嗯』,逼我一定要帶她去。所以我每天抱著她,像計程車一樣被招呼來招呼去。」至於復出拍戲,大S話要睇緣份喎。

小S出名口沒遮攔」,大S當然更甚。講完懷孕苦樂,佢就笑老公汪小菲,盛讚老公個胸好勁好挺:「一看胸挺挺的,就很想溫存一下。」仲大膽講「捐精」呢個話題,佢話,大家只要俾足3000萬人仔,就考慮同意汪小菲捐精,理由係「我老公DNA不錯啊」。

不錯都值3000萬?



大S話,因為老公汪小菲成日飛,同個女見面時間不多,所以就更加溺愛。 (大S fb圖片)





今年三月,大S寫道:「玥兒長了兩顆小牙!每天都開開心心的!好愛她呦!」(大S fb圖片)



母女餅印一樣 (大S fb圖片)



鍾意就快D Share啦!