網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月11日 星期一

Twins 15周年預告片 阿嬌烏龍洩密 阿Sa失手畫花面 阿Sa,鍾欣潼,阿嬌,Twins,蔡卓妍,



Twins 15周年預告片 阿嬌烏龍洩密 阿Sa失手畫花面



其他影片:>>






Twins 15周年 烏龍阿嬌流出預告片

今年成軍15周年的組合Twins,將舉行連串活動大肆慶祝,蔡卓妍(阿Sa)和鍾欣潼(阿嬌)再度合體,並於12月踏入紅館開紀念騷,年尾更會推出全新大碟。近日網上流傳一條Twins的預告片,兩人在片中濃妝艷抹,坐在車上塗唇膏搽粉扮靚,戴浮誇耳環襯烈燄紅唇的阿Sa,搽唇膏時更搽到飛出界變花面貓,十分搞笑。



【慘變花面貓】

■Twins坐車時搽唇膏,可惜一個掟彎令阿Sa(右)變花面貓。互聯網圖片



【孖妹爭平板】

■阿Sa(右)坐車時玩平板電腦,阿嬌見狀出手搶。互聯網圖片



【戴超做巨星】

■臨近片尾,Twins齊齊戴上黑超,星味即現。

互聯網圖片

試片變預告

據知,Twins於下周一(18日)才會派新歌《LOL》,並於下月到台灣拍MV,今次曝光的是一條未完成的宣傳預告片,導演剪輯了一分鐘初版給工作人員先睹為快,怎知阿嬌擺烏龍以為是完成作,隨手將短片放上網宣傳,由於短片同時用了新歌初版做背景,無意間令未完成的新歌曝光,工作人員知道後都被嚇壞,急急通知阿嬌刪除,可是已有fans快手下載在網上廣傳。有看過短片的網友留言讚:「Twins返來囉,好聽!」有網友則嫌:「感覺這妝容把蔡太老化了!」

昨日記者向Twins了解,阿嬌在電話說:「條片唔係MV,而係teaser,條片點解流出呢,因為助手將link send畀我,我以為要發(派歌),興奮得滯就發咗出去,之後同事見到同我講,我即刻拿拿臨刪咗去,但冇法太多人睇到,不過冇嘢嘅,大家鍾意就開心。」



【15年前青春可人】

■15年前Twins初出道時,不時以水着示人,記憶猶新。資料圖片

阿Sa則說:「其實呢段係預告片,唔係我哋嘅MV,首歌叫《LOL》,即係laugh out loud嘅意思,年底演唱會都係以開開心心為主題,所以預告片比較天馬行空,都係想幽默啲,希望大家睇完會笑吓。」至於被網友嫌化妝老,阿Sa說:「初版啫,顏色全部都未整,大家睇埋完成版先再評論啦。」

採訪:皓騫



■阿Sa昨日在微博上載與婆婆、媽咪及姨媽的合照,做個孝順女。

鍾意就快D Share啦!