掃呢頁CODE去手機

2015年5月20日 星期三

踢走失蹤 Wave  FAITH:佢離隊後 block咗我哋 ig! [FACE - 417] FAITH,MF,



Hiu Yong(隊長)蘇曉陽  22歲

FAITH過往常被取笑跳舞唔齊,隊長 Hiu Yong指責全因舊將 Wave唔合作所致,現在加入兩個新成員,反而更易就時間排舞。

爆 Like王

踢走失蹤 Wave  FAITH:佢離隊後 block咗我哋 ig!

上年 MK-Pop殺入娛樂圈,一年過去,仍然活躍嘅好似得番天堂鳥, 3人組合 FAITH上週則爆出換人風波!

踢走咗跳舞最勁嘅成員 Wave,引起網上罵戰;又加入咗 Dawn同 River, 3個變 4個。

呢頭大換血,嗰頭新成員 Dawn又被起底被揭做過裸模影過床照……講到懵盛盛「被退團」的 Wave,隊長 Hiu Yong就話係 Wave試過失場又冇心做喎,又話:「佢離隊後 block咗我哋 ig!」真係小學生反面咁囉!







F:《 FACE》  H:隊長 Hiu Yong  S: Sky  D: Dawn  R: River

Sky李昀致  16歲

新  Dawn鄧鈞燿  21歲:我想出名!(真實對白)

River楊珀麟  20歲: FAITH啲歌幾好聽!(真實對白)

舊 FAITH人間蒸發近半年,隊友 Wave(右)被投訴影響全隊發展而被 out。

F:點解會踢走 Wave?

H: Wave想專注去教跳舞,就開始抽唔到時間,咁對於一個團隊嚟講係好有影響,例如我去 book場排舞,當日佢會 no show,甚至唔聽電話;有次我同 Sky到咗 studio,佢又唔聽電話,我哋以為佢出咗事,點知睇佢 ig原來去咗玩,老闆都睇到,當然好嬲啦;我哋每星期至少排一次舞,但呢 8個月嚟佢出現次數 5隻手指數得晒,去到後期我哋已經好沮喪,佢嚴重影響到 FAITH出碟嘅進度,所以至有咁嘅調動。

前名叫 Edmond的 Dawn加入 FAITH未夠一個月,已被起底踢爆拍過半裸床照。網上圖片

F:係你哋向公司提出換走佢?

H:有講過!你出面做嘢都唔可以咁啦,我明白做藝人收入唔穩定,亦明白你要 part-time教跳舞,但當配合唔到你練習嘅時候,係咪應該轉兼職呢?我有提議佢睇招聘廣告,但佢連打開份報紙都唔肯。

S:佢離隊後 block咗我哋 ig,啲網友仲話我哋無情無義做乜 un-follow佢,其實係佢 block咗我哋!

FAITH表示並冇人間蒸發,只係夾唔到 Wave時間而變得低調,本月加入新成員後即到澳門表演。網上圖片

F:點解會加入 River同 Dawn兩位新成員?

R:呢幾年參加過好多歌唱比賽,上年喺十八區歌唱比賽攞咗亞軍,又攞咗工聯會港澳區冠軍。剛剛讀完 IVE嘅旅遊業高級文憑,喺網上見到 FAITH招募師弟師妹咪試下囉,我好欣賞佢哋㗎!無論人哋點攻擊佢哋都好,佢哋都好努力,我覺得啲歌幾好聽㗎!

D:我同 River一樣係參加招募比賽入嚟嘅,我覺得佢哋好有名氣,好多人討論,無論係正面或負面都好,我想睇下自己會唔會變到佢哋咁有名。

F: Dawn點解會影半裸床照?

D:啲相係參加完《 FACE》 UStar選舉之後,有啲公司搵我 casting,又有啲朋友想出作品集,搵我影其中啲相,我就做下 gym注重下身形咁本作品集未出嘅,啲相流出係因為攝影師自己有 po相又 forward過俾我,簽咗 FAITH之後已要求唔好登我啲相喇。唔擔心形象嘅,啲相好正經,冇諗過係色情。至於有人話我同性戀,我覺得唔使澄清,身邊都有同性戀朋友,唔覺佢哋有問題,愛情嘅嘢係鍾意個人,唔係性別囉,只要大家夾得嚟就得

鍾意就快D Share啦!