網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2015年5月20日 星期三

理大 Yama Girl 煲劇練廣東話 [FACE - 417 - 大專校園] Yama Girl,山系女行,MF,



梁健怡  Jasmine  23歲 理大時裝及紡織技術 Yr.3

自小係電視迷嘅 Jasmine,睇足大台劇集唔在講,甚至連亞視都撈埋,好似 N年前套《萬家燈火》,佢竟然集集都有追,一個字:佩服!

U花 U草

理大 Yama Girl 煲劇練廣東話

港人愈來愈注重做運動,而且個個副裝備一流,絕對唔打得都睇得。閒時最愛行山,讀緊理大時裝及紡織技術 Yr.3嘅梁健怡(Jasmine)行山都着到靚一靚,約埋三五知己喺郊外影日系靚相最開心,當然仲有唔少靚靚 selfie作品添

大東山、摩星嶺都係 Jasmine常去山頭,咪以為佢齋為貪靚影相行山,就會好似港女咁嫌熱兼有蚊咬,攝影師叫行上行落入草叢,佢都冇埋怨過半句仲超 enjoy!咁享受行山接近大自然,只因 Jasmine 14歲先從內地來港定居讀書,細細個已經喺鄉下(江門)通山走:「我住喺鎮入面,山呀樹呀就多,邊似香港周圍都密麻麻咁多高樓大廈,所以嚟到香港放假就想約埋啲朋友去行山,咁我超愛扮靚,影靚相好正常啫,同埋其實都想感受吓大自然,一舉兩得 fit晒!」

除咗環境, Jasmine覺得讀書係中港兩地最唔同嘅地方,初初都有面對一般內地學生來港的問題:「明明我喺內地讀書成績考頭幾名,最慘落到嚟編咗我去 Band 3學校讀中二,只係英文方面追得有啲辛苦,可能自己英文得小學程度,其他科就完全冇難度,因為內地讀書辛苦好多,一日由朝早 8點到夜晚 9點,上成 10幾堂,喺香港 3點幾 4點已經放學,輕鬆得多。」來港 9年,佢都話𠵱家自己嘅英文水平都淨係夠應付功課同 presentation。

不過廣東話對 Jasmine卻一啲難度都冇,除咗係因為江門人都會講吓帶有鄉音嘅廣東話外,原來佢細個已經係超級電視迷:「細個已經睇大台劇集,就算𠵱家由《愛.回家》直落《大時代》,我都會睇晒!就係因為我狂煲大台,我啲廣東話先咁好咋!」

同一大班朋友去行山, Jasmine揀地點通常好隨心,不過「着靚啲」一定係指定動作,因為佢哋鐘意影比較日系嘅行山相。

Jasmine話細細個媽媽唔俾睇電視,自己就會偷偷地喺條門罅睇;到𠵱家同朋友食飯,都會經常為咗追劇而早走,你係得嘅!

Jasmine喺大陸小學三年級先學 26個英文字母,但喺香港讀幼稚園已經開始學好多 vocab(詞彙),難怪來港要苦學英文。

鍾意就快D Share啦!