掃呢頁CODE去手機

2015年6月5日 星期五

女星童年照 考你認到幾多個 [忽然1周 - 1036] MW,



博出位

女星童年照 考你認到幾多個

前幾日,唔少女藝人趁住 6.1國際兒童節,喺微博大晒童年照。「女大十八變」呢句說話真係講得一啲都冇錯,呢班小朋友個個都咁趣致可愛,不過要你估番佢係邊位女明星,你又會唔會估到一頭煙呢?







踩上太空

1.呢位犀利喇,單憑佢驚人嘅肺容量,分分鐘踩吓踩吓……俾佢踩咗上太空!

條頸愈變愈長

2.單憑呢個樣,其實真係冇乜可能估到佢係邊個。不過可以俾一個好大嘅提示大家,就係佢條頸會隨住佢嘅年齡而「增長」!

細時生鬚

3.雖然佢細個擁有晒所有男仔嘅特徵,短頭髮、粗眉,仲……有隱約嘅鬚根!不過佢的確同大個個樣係一模一樣,最緊要佢依家係一位美「女」!

豪邁肥妹

4.估唔到呢位當紅花旦,細個嘅時候係咁肥嘟嘟,同埋…咁豪邁,會擘大對腳嚟坐。個樣其實都有 7分似,不過唔知點解大個會變得咁苗條同冇晒啲攣毛囉!

老土小美人

5.女神果然係女神,細細個已經生得眉清目秀。不過喺內地出世嘅佢……啲衣着就好有鄉土味囉!

苦過 dee dee

6.細個嘅佢同大個嘅佢,真係似得好交關!唯一差別就係個笑容,細個冇乜笑容,連開生日會都唧都唔笑,但大個之後反而日日笑到四萬咁口。

答案:

1.鄧紫棋( G.E.M.)

2.薛凱琪

3.胡定欣

4.佘詩曼

5.陳法拉

6.關心妍

鍾意就快D Share啦!