掃呢頁CODE去手機

2015年6月12日 星期五

邵仲衡帶腩出巡掃平嘢 [忽然1周 - 1037] 邵仲衡,MW,



邵仲衡雖然話近排多嘢做,加上又有做健身,已經由 200多磅減到 190磅。不過側面睇,似乎仍未達標喎!

媽咪姐

邵仲衡帶腩出巡掃平嘢

大台重播《大時代》,孝蟹邵仲衡翻紅,前排仲宣布復出,所以都不時見到佢出席活動,嚟緊仲會做舞台劇㖭!







正所謂工欲善其事,必先利其器,接咁多 job,咁梗係要執正啲,扮到靚靚仔仔前幾日,媽咪姐見到佢一支公喺中環「巡舖」,第一站先去咗睇波鞋,不過都唔夠十分鐘就出番嚟。跟住又一支箭咁飆去睇平價西裝,今次就揀足成粒鐘,最後就挽一大袋戰利品閃人。咦,買咁多套老西,即係話嚟緊大把機會見到大佬孝咁噃!

邵仲衡喺鞋舖冇收穫,立即急匆匆去睇西裝。睇佢行到打衝鋒咁,真係少啲腳骨力都追佢唔到。

入到西裝舖,要做靚仔嘅邵仲衡好仔細咁揀衫,仲一件一件慢慢試完先埋單。

早前,大佬孝同男神王宗堯(左)、伍家謙(右)一齊出活動。呢個角度,唔輸蝕呀!

鍾意就快D Share啦!